смс-інформування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я є клієнтом Ощадбанку багато років. Загалом банк непоганий, причому останнім часом змінюється на краще, але іноді бувають проблемні ситуації. Про одну таку й розповім. Я купив новий телефон і налаштовував у ньому додаток Ощадбанку. Випадково натиснув кнопку СМС-інформування і відразу скасував його. Яке ж було моє здивування, коли наприкінці місяця у мене списали 25 грн. за СМС-інформування! Телефоную на Гарячу лінію, пояснюю ситуацію. Так, кажуть, о 10:44 така послуга була підключена, о 10:45 — відключена, автоматично були списані гроші. Намагаюся пояснити оператору, що послуга менше хвилини була підключена, ніхто нею не користувався, автоматично списалося, але ж ви — жива людина! І розібравшись у ситуації — можете її виправити. Так і не зміг переконати оператора. Зрозуміло, 25 грн. сьогодні не такі великі гроші, але тут питання принципу. Якщо так відбувається, чому не можна ввести функцію «підтвердити вибір»? На всі дії у банкінгу. Просто та дешево! Але тоді не буде грошей з повітря!
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 10.9 | 11.8 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||