Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Елена Келешева 11 октября 2022, 13:48
Интересует вопрос, почему в Николаеве социальные выплаты получили клиенты таких банков как Аваль и ПриватБанк ещё 6.10 и 7.10, ощад почему-то не выплачивает пособия, хотя органы социальной защиты списки передают одновременно на все банки. И такая ситуация по всей Украине именно с Ощадбанком
Ощадбанк
Ответ банка
11 октября 2022, 14:24
Добрий день. Ощадбанк не затримує соціальні виплати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на ваш картковий рахунок.
Добрый день!
Интересует такой вопрос.
Почему социальные выплаты Приват и Аваль получили 6 и 7 числа?
А Ощад живёт своей жизнью? Уже 11-ое и никаких продвижений.
Связывались, списки поданы на все банки в один день.
Какое имеет право банк на неделю задерживать деньги? И это почти по всей стране.
Ощадбанк
Ответ банка
11 октября 2022, 14:24
Добрий день. Ощадбанк не затримує соціальні виплати. Банк здійснює виплату не списками, а гривнями. Тому як тільки буде відповідне перерахування, ми одразу все виплатимо
Serg48 11 октября 2022, 13:24
Дуже довго виготовляють карту, по якісь причині карта знаходиться у відділенні не замісцем проживання, при переадресації по місцю проживання, виготовляють нову карту😤😤😤😤😤😤😤, коли повітряна тривога, головне що магазини, метро, інші заклади працюють, а відділення банку ні до того ж центране, БАРДАК СТРАШНИЙ, отримаю карту приїду на роботу, піду до бухгалтерії нехай переводять на приват банк, карта буде на відділенні по місцю проживання слава богу, да ще одне телефоную на номер банку, з третього разу дозвонився, кажу я під дверима, для переадресації повідомте свій індифікаційний номер по телефону то Я під банком, давайте зайду і ви приймете повідомлення якщо ви не можете видать карту, якщо недовиди господи якісь там кридити або що буде навіть СБУ У ВІДДІЛЕННІ Хорива 27 а, тотальний бардак просто страшний
Ощадбанк
Ответ банка
11 октября 2022, 14:24
Добрий день. Стандартні терміни виготовлення карти до 14 календарних днів, але в період воєнного стану, цей термін може тривати трохи більше. Перепрошуємо за незручності. Під час повітряної тривоги метро працюють, оскільки це є також і укриття, а працівники відділення та клієнти мають слідувати в це укриття, або ж інше поблизу для того щоб бути неушкодженими у випадку надзвичайних ситуацій. Також при необхідності ви можете призначати зустріч у відділення банку на відповідний час для отримання послуг.
Проблема решена
oknametra 10 октября 2022, 14:34
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
Доброго дня, я розумію чому люди не можуть купити доллар чи євро (війна на дворі). Але чому я і інші люди не можуть продати свою куплену до війни валюту, знаходячись за кордоном? В чому проблема? Будь ласка, дайте відповідь яка відрізняється від «маємо технічні проблеми». Ці проблеми спостерігаються вже на протязі 1.5 місяця.
Ощадбанк
Ответ банка
10 октября 2022, 15:02
Добрий день. Сервіс продажу валюти в Ощад 24/7 працює для всі клієнтів та ви можете скористатися цією послугою. Рекомендуємо оновити додаток та спробувати провести операцію повторно.
15151515 8 октября 2022, 0:00
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 54/А
Добрый день
Сберкнижка открыта в 1975 году.
На сберкнижке было 500 рублей.
В данный момент 07.10.2022 г.
Денег нет.
Банк отвечает, извените инфляция, денег нет.

Когда пользовались моими деньгами, деньги были.
% — за пользование моими личными деньгами — отказываются выплачивать.
Галина +380975351805
Ощадбанк
Ответ банка
10 октября 2022, 12:43
Добрий день. Ощадбанк виступає посередником в отримані виплати вкладів СРСР. Самі виплати нараховує Держава і поки що на жаль фінансування на такі виплати не виділялося.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TatArh 7 октября 2022, 20:16
Добридень!
У моєї мами депозит в Ощадбанку, я її насилу в лежачому положенні вивезла з Маріуполя 20.09.22, пенсію вона не отримувала 7 міс, і отримає першу тільки в листопаді, виплат і допомоги теж поки ніяких не отримували, сказали чекайте. ми і депозит зняти не можемо, у неї автоматично він продовжувався, в Ощадбанку м.Ірпінь, нам сказали, треба було в серпні розірвати продовження, але вона це зробити не могла, не було жодного зв’язку з Маріуполем, не працював і не працює там ні Вадафон, ні Київстар.. Працівники банку навідріз відмовляються видати депозит, але грошей на життя немає, пенсії поки немає і не буде ще півтора місяця, тільки в листопаді мають виплатити поточну, а за заборгованістю взагалі ніхто нічого не знає. Маму поклала на лікування до лікарні, переживши події у Маріуполя вона вже не ходить. Ліки дорогі, депозит в ощадбанку є, але і його не видають! Прошу віддати мамин депозит, її гроші потрібні на життя їй і на лікування, саме зараз, ні через місяць. саме зараз коли немає ніякого доходу.
Ощадбанк
Ответ банка
10 октября 2022, 12:42
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері склалася така ситуація. Щоб забрати депозит достроково, потрібно звернутися у відділення банку та подати заяву на зміну терміну вкладу повернення вкладу. Це може зробити ваша мати або інша особа по нотаріальній довіреності. Також можна відмінити автопролонгацію депозиту щоб після закінчення він автоматично зарахувався на рахунок. Її можна відмінити у відділенні Ощадбанку або ж самостійно в Ощад 24/7. Перепрошуємо за незручності.
sligo101 7 октября 2022, 16:11
Ощадбанк робить все щоб видоїти останні гроші у найбідніших! У батька пенсійна ощаду. Біля двох років батько виявляється платить кожен місяць відсотки за користування кредитним лімітом. Десь 2 роки тому він використав кредитний ліміт (біля 1300 грн). Ну кредит та й кредит. Мінус на карті мав би закритися з найближчою пенсією. І так воно і було до якогось часу. Принаймні коли батько отримував картку, мінус по кредитному ліміту закривався автоматично при надходженні нових коштів. Але ж так працюють всі нормальні банки, але не Ощадбанк. Ощадбанк змінив правила! Це напевно відбулось літом 2020 року. Щоб погасити кредитний ліміт треба телефонувати в банк, або йти банк, або в додатку. Більшість людей навіть не знають що так діється. Ощад підтримка сказала що це зробили для клієнтів які не хочуть щоб без їх відома гасились кредити! Ви це серйозно? Не робіть з себе найрозумніших, «шановний» ощад, і не робіть ідіотів зі своїх клієнтів. Автоматична сплата є у всіх відомих мені банків. Приват, Моно, інші. А ви тупо захотіли зрубити додаткові гроші на рівному місті. Не маєте сорому! І ви це робите з найбіднішими! Ганьба! При першій нагоді відкрию батькам карти в приват!
Ощадбанк
Ответ банка
10 октября 2022, 12:38
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашого батька склалася така ситуація. Про всі змінити які відбуваються в обслуговуванні рахунку банк завжди інформує своїх клієнтів у вигляді смс повідомлень. Також про зміни в обслуговуванні ви можете перевіряти на нашому сайті або ж у відділенні Ощадбанку. Автоматичне списання всіх комісій у нас дійсно є по кредитним карткам, але якщо саме сума кредиту нарахована на пенсійну карту, то при зарахуванні коштів списується обов'язковий щомісячний платіж, а решта суми стає доступна для використання, і клієнт за власним бажанням вирішує чи очікувати наступного платежу для погашення, або ж самостійно погасити тіло використаної кредитної лінії будь-яким зручним шляхом, а саме через ощад 24/7, чат-боти або ж через оператора контакт центру.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergei380 6 октября 2022, 17:11
Отделение Киев, Маяковского 60/10 5 октября в 17:54 уже закрыто при графике работы до 18:00!
Мне необходимо забрать карту, так как я работаю до 18 часов тоже, специально отпрашиваюсь на час, чтоб доехать до 18:00 и забрать карту.
По итогу они все сидят за стеклом, кривляются и орут, что звоните, куда хотите, и да «без пяти ничего страшного»!
Поэтому лучше на данный банк и его режим работы на сайте банка не ориентироваться

Кстати да, сегодня 6.10 я опять еду, и буду где-то в 17:50—17:55…и повезет не повезет не нарваться на  *** обслуживание хз
Ощадбанк
Ответ банка
6 октября 2022, 17:34
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок. Перепрошуємо за незручності.
Лариса Міняйло 6 октября 2022, 15:36
5.10.2022 зачислили о 16.00пенсію, а в21. 00 була вкрадена і перечисли на на іншу картку шахраями з ощадбанк, нікому не передавала пароля і картка була в мене, мені банк гарантіровав безопасность моєї пенсії, а государство навязало мені ощадбанк, Меняйло Л. Б
Ощадбанк
Ответ банка
6 октября 2022, 16:12
Добрий день. Перш за все рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером 0800-210-800 та заблокувати вашу карту для уникнення шахрайства в подальшому. Якщо ви нікому не передавали коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам, то ніхто не може скористатися вашою картою. Після блокування карти рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про вчинення шахрайських дій по вашій карті.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
23052012 5 октября 2022, 14:58
11.08.2022 моїй мамі-пенсіонерці, на жаль, клієнтці вашого банку прийшла пенсія. Наступного дня цих грошей на рахунку вже не було. На гарячій лінії банку нам сказали, що їх перекинули на іншу картку Ощадбанку через додаток Ощад 24. І тут починається найцікавіше — ніхто не розбирається в ситуації, ніхто не скасовує операцію, попри те, що власниця картки заявляє, що не пересилала гроші. Тупо розводять руками — все, немає грошей, ми ні до чого, це ви комусь передали дані. Якби мама сама реєструвалась в додатку, знала логін і пароль, ок, я б могла запідозрити, що може десь комусь сказала, так же ж НІ — Я її реєструвала, Я лише знала логін і пароль, але навіть Я за два роки його забула, бо потреби у додатку не було (зареєстрували під час пандемії ковіду, коли в банк було небезпечно іти). У поліцію ми написали заяву. Наполягли, щоб місцеве відділення подало нашу заяву і в службу безпеки банку. Офіційного листа-відповіді від Ощадбанку чекаємо від 16.08. Неофіційно нам результати передали вже наступного дня — «ви комусь передали дані». Я вважаю, що не було бодай імітації розслідування. Якщо гроші зникають з вини клієнта, то банк за законом може їх не повертати, тому служба безпеки скаже і напише усе, що треба, аби винним був клієнт. Банк не зробив НІЧОГО, аби допомогти повернути вкрадене чи хоча б знайти винного. Пенсіонерка залишилася без копійки в період війни і тотального безгрошів'я та отримала гіпертонічний криз. У мене питання до банку: коли чекати на офіційну письмову відповідь від С Б Ощадбанку (45 днів давно минули)? А для решти — заклик обходити банку десятою дорогою. Тут ваші гроші не захищені навіть приблизно. Якщо ви не маєте хороших адвокатів, довести свою правоту — неможливо, бо буде лише ваше слово проти юристів банку.
Ощадбанк
Ответ банка
6 октября 2022, 10:02
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Без розголошення даних з боку клієнта проведення такої операції є неможливим. Для входу в додаток не обов'язково знати логін та пароль, адже є функція відновлення паролю. Але скористатися нею можна тільки або маючи доступ до фінансового номеру телефону, або якщо клієнт самостійно передав коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам. Якщо операція по карті була проведена, то на жаль в банку немає технічної можливості її відмінити. Розслідуванням ситуації яка у вас виникла займається поліція. Тому, стосовно термінів її розгляду та повернення коштів рекомендуємо уточнити безпосередньо в поліції. Дякуємо за розуміння.
Мною був направлений запит в м. ПОКРОВСЬК відділення 218(там був відкрито рахунок) на отримання додаткової карти за генеральною довіреністю. В ній чітко вказано, що я можу представляти інтереси довірителя в банківських і фінансових установах, відкриваття додаткових рахунків і карток Працівниками було зібрано повний пакет документів і відправлений у м. Покровськ..На що мені було відмовлено без пояснень та надання письмових відмов на запит. Лише рекомендації приїхати і відкри картку особисто. Запит відправлявся через відділення Ощадного Банку у м. Дніпро бо зараз у зв’язку з бойовими діями проживаю тут як ВПО. Особисто приїхати у зону бойових дій та там відкрити картку я не можу, бо нехочу наражати себе і свою неповнолітню дитину на небезпеку. Хочу отримати послуги у певному обсязі згідно з чинним законодавством України та згідно з умовами довіреності.
Ощадбанк
Ответ банка
5 октября 2022, 14:07
Добрий день. Якщо в довіреності не має чітко вказаної інформації що є дозвіл на отримання карти, тоді працівники банку дійсно можуть відмовити в видачі карти. В даному випадку потрібно змінювати інформацію в довіреності, для того щоб була можливість отримати карту. Приносимо вибачення за незручності.
Worldus 5 октября 2022, 1:07
Місто Миколаєв, відділення Ощадбанку, при кожному звернені нав’язує оформлення страхового полісу. В край образливо було, що працівники вказували, що для отримання у валюті необхідно оформити цей поліс.
Ощадбанк
Ответ банка
5 октября 2022, 9:59
Добрий день. Дійсно, співробітники відділення можуть запропонувати оформити стразовий поліс у відділення банку, та ви можете самостійно вирішити, купувати його чи відмовитися. Перепрошуймо за незручності. Напишіть, нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке ви зверталися, та ми перевіримо дану інформацію, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому.
Pozzz 4 октября 2022, 19:33
Це просто якийсь нонсенс, намагався купити ОВДП в Дії, оплата не проходить (ліміти перевірів), подзвонив до КЦ і там повідомили що оплата на цьому ресурсі заборонена.
Дуже допомогаєте державі
Ощадбанк
Ответ банка
5 октября 2022, 10:01
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та якого числа ви телефонували до контакт-центру.
IraPrudkaya 4 октября 2022, 17:19
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 5
Найгірший банк, з яким мені доводилось лише працювати. Мало того, що завку на отримання картки для виплат у мене зайняло два дні. І не тому що сирени. Ні. вони два дні перевіряють особу, при цьому беруть на ксерокс документи. На другий день знову беруть ті ж документи на ксерокс. Заявка на картку два дні. це мислемо? Якщо ти працюєшь ц е неподобство. Так до всього отримати картку — ти теж повинен витратити два дні. Я вже мовчу, що по строкам виготовлення даної карти вони кажуть, що протягом трьох тижнів.Прийшовши о 16- 58 мені сказали приходити завтра, бо вони зачиняються. Дивно, адже за графіком відділення працює до 17 — 30. В інтернеті ця інформація є. Тому я пішла з роботи раніше, щоб встигнути отримати картку. Але мене «послали». Головна цього відділення сама вийшла і сказала, що каса вже закрита. Але ж робочий час ще не закінчився. я дійсно дуже обурена таким обслуговуванням. Як би буі вибір — ніколи б не обрала цей банк
Ощадбанк
Ответ банка
4 октября 2022, 17:48
Добрий день. Дійсно, рахунок відкривають швидко, 10-15 хвилин, та ми обов'язково перевіримо чому у вас це зайняло такий тривалий час, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Стандартні терміни доставки карти — до 14 календарних днів, але на жаль в період воєнного цей термін може бути трохи більший. Стосовно графіку роботи відділення в яке ви зверталися, то воно дійсно працює до 17:00, і працівники не встигли видати вам карту за 2-і хвилин до закриття. Актуальний графік роботи відділень рекомендуємо перевіряти на нашому сайті https://www.oschadbank.ua/map.
Cocakolya 4 октября 2022, 7:57
Здравствуйте, когда заработает обмен валют в приложении??? не могу обменять свои доллары, на гривны! скажите хоть приблизительно когда это заработает ??
Ощадбанк
Ответ банка
4 октября 2022, 9:51
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Вирішення цього питання потребує часу. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності.
1234oksi 4 октября 2022, 1:24
Отделение по адресу: Тернополь, ул. 15 апреля, 15-А
Сьогодні зателефонувати на гарячу лінію ощад банка з закордону, нерозумію для кого вони працюють і для чого? Все протів людей.Я з дітьми зараз в Швеції, бюджет обмежений, маленька дитина.Поїхала сюди, бо боялася за дітей., в мене е соціальна карта куди приходять гроші на дитину по 864 грн щомісяця, але втратила сімкарту і телефон на якому був додаток ощадбанка, в додатку було дві карточки ощадбанка, соціальна яку ще в Україні зажував банкомат і карточка яку я відкрила в відділенню ощадбанка, щоб перекидати гроші з соціальної, таким чином нетреба було чекати вічність щоб перевипустили карточку, це страшний банк.Попросила сьогодні працівника гарячої лінії змінити номер телефону, щоб я змогла зайти в додаток, паролі і логін у мене був записаний, вона мене допитували всю інформацію, з'ясувала що це все-таки я.паспорт.індифікаційний код.дівоча фамілія моеї мами.І в результаті послала мене в відділення ощадбанку, щоб я змінила номер телефону.В Швеції нема такого відділення.Як це огидно, нічим і ніразу цей банк недопоміг.Тільки заганяе в глухий кут.Для чого ви придумали дзвінки з закордону, коли ви нічим людям недопомагаете? Таке враження що ви залишилися в Ссср і хочете саме туди.Беріть приклад з інших банків Монобанк.
Ощадбанк
Ответ банка
4 октября 2022, 9:51
Добрий день. Дійсно коли ви телефонуєте до контакт-центру з іншого номеру телефону, оператори можуть задати певний ряд питань для перевірки інформації для унеможливлення шахрайський дій в подальшому. Фінансовий номер в телефонному режимі на жаль немає можливості змінити, це можна буде зробити тільки у відділенні Ощадбанку. Поки у вас немає доступу до ощад 24/7 ви можете закордоном знімати готівку або ж розраховуватися вашою картою в магазинах. Перепрошуємо за незручності.
grapefun 3 октября 2022, 12:11
Сьогодні, 03.10.2022 року, я хотіла собі зареєструвати «Картку К янина» за пільгою «Багатодітна родина». Як виявилося у відділенні 654 за адресою вулиця Осіння,33, три роки назад на моє ім'я, з моїми персональними даними була створена така картка, тільки з фотографією іншої жінки! Яка на протязі цього часу користувалася цією карткою, і навіть, отримувала виплати на неї!!! Ніхто з персоналу і керівництва не міг дати мені інформацію, як таке могло статися, аргументуючи «а я тут в той час не правав (ла)»!!!
Моєму обуренню не має меж!!! Мало того, що скористалися без мого відома моїми даними, так ще обманюють, обдурюють людей!!! Роз’яснення своїх дій не дають, в положення не входять!!! Мало того, після цього інциденту, мені дзвонять і говорять, принесіть свій паспорт код, зоб зареєструвати вашу заяву!!! Бо в них не п'є моїх даних!!! То в мене питання, а як можна підробити документ…
Ощадбанк
Ответ банка
3 октября 2022, 12:39
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.
01.10.2022р звернулась у відділення на вул. Володимира Великого, 4, м. Бровари, Київська обл. для отримання по нотаріально завіреній довіреності допомоги від ООН для батька, інваліда 1-ї групи. Завідуюча відділення Роюк Світлана Олександрівна відмовилась видавати кошти, мотивуючи це тим, що довіреність оформлена не на спеціальному бланку і вона в суботу не може здійснити перевірку довіреності, потрібно підійти в інший робочий день. Чому ж тоді ніде ні на офіційному сайті Ощадбанку, ні на відділенні немає інформації, що послуги по довіреності не надаються у суботу? Я звернулась на гарячу лінію, але мені відповіли, що по довіреності перекази Вестерн Юніон взагалі не видають. Тобто, мені потрібно прийти ще в інший день, потратити на чергу і розгляд знову більше 1год часу, — і тоді тільки мені повідомлять, що батьків переказ мені видати не можуть? Батько намагався, отримати цю допомогу через Ощад24, але з якихось технічних проблем не зміг це зробити, на гарячій лінії нам допомогти не змогли. Отже, інших варіантів, крім, як самому батькові звернутись у відділення, не залишилось. Але, навіть, якби він і дістався туди інвалідним візком (в нього ампутовані обидві ноги), піднятись у дане відділення він не зможе, бо там відсутній пандус.
І що ж, Ощадбанк, виходить батькові гроші повинні «прочекати» і повернутись, а інвалід залишиться без виплати?
Ощадбанк
Ответ банка
3 октября 2022, 10:20
Добрий день. Дійсно, міжнародні системи грошових переказів неможливо отримати у відділенні Ощадбанку по довіреності. Приносимо вибачення що працівники відділення не повідомили цього одразу. Ми обов'язково перевіримо інформацію для унеможливлення таких проблем в майбутньому. Наразі сервіс отримання грошових переказів в системі Ощад 24/7 працює, тому рекомендуємо вашому батьку спробувати провести операцію повторно. Перепрошуємо за незручності.
Зинаида Кучеренко 2 октября 2022, 21:19
Я, получаю перевод Western Union от ВПП ООН, и вот уже второй месяц не могу добиться того, чтобы перевести деньги на карту не посещая отделение банка, через ОЩАД24. Мои жалобы и звонки на горячую линию остались без внимания. А я пожилой, больной человек (мне 80 лет), живу в Харькове. Заставлять добираться до отделения банка больному человеку, при том что город продолжают обстреливать и количество работающих отделений минимально — это верх цинизма. Возможность в ОЩАД24 перевода денег на карту предусмотрена, но она не работает и руководство банка знает об этом и тем не менее ничего не делает для изменения сложившейся ситуации. Прошу Вас дать разъяснения по данной проблеме. Так же ставлю Вас в известность что буду обращаться за разъяснениями в Нац.банк Украины.
Ощадбанк
Ответ банка
3 октября 2022, 10:17
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Вирішення цього питання потребує часу. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності.
Vnuk2022 29 сентября 2022, 19:08
Бабушка пенсионерка осталась на оккупированной территории. У карты Ощадбанка вышел срок действия (ещё во время локдауна, банкомат съел карту), новую не получали, так и осталась в отделении, в Мариуполе.

До поры до времени можно было зайти в Ощад 24 перевести на любую другую карту и снять. А после начала войны Ощад 24 не дает сделать перевод. Пишет Операцію відхилено. Пенсия продолжает начисляться. Симкарта для доступа в банкинг у меня.

Бабушка в курсе и непротив, чтобы я вместо нее получал пенсию. Но как это сделать? Привезти бабушку на подконтрольную Украине территорию нет возможности.

Возможно можно как-то пройти верификацию, например через интернет, чтобы разблокировали возможность переводить через Ощад 24?
Ощадбанк
Ответ банка
30 сентября 2022, 9:19
Добрий день. Для того щоб перевірити неможливість проведення операції ваша бабуся має тільки особисто телефонувати до контакт-центру зі свого фінансового номеру телефону. Оскільки ви повідомили, що у вашої бабусі немає зараз в наявності її фінансового телефону, то вам зможуть повідомити інформацію по її карті тільки у відділенні Ощадбанку за наявності нотаріальної довіреності.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝