Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Хочете закрити рахунок в Ощадбанку? Будьте готові, що вам можуть підсунути новий договір замість заяви на розірвання.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Maryna Dashko 14 июля 2025, 14:31
Перед тим, як звернутися до відділення № 10007/0265 ТВБВ ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя, я телефонувала кілька раз на гарячу лінію АТ «Ощадбанк» з метою отримання консультацій щодо процедури розірвання договору комплексного банківського обслуговування та закриття карткового зарплатного рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив мені, що необхідно особисто звернутися до відділення, де було відкрито рахунок, маючи при собі паспорт громадянина України або документ, який посвідчує особу та платіжну картку (перед цим оператор перевіряв інформацію стосовно мого рахунку). Зазначу, що оператор не говорив про те, що я маю надавати ідентифікаційний код і про сканування / копіювання моїх документів). За словами оператора, у відділенні мені мали надати для підпису заяву про розірвання договору, після чого представник банку повинен знищити картку (розрізати її) та скласти відповідний акт.
10.07.2025 р. я зняла залишок коштів з картки. Працівники відділення мені повідомили, що розірвати договір можна лише на наступний день після проведеної операції.
11.07.2025 року я звернулася до відділення з метою розірвання ДКБО. На вимогу представника відділення банку я надала свій паспорт, ідентифікаційний код і картку. Незважаючи на те, що всі мої персональні дані є актуальними (даний факт був підтверджений співробітником банку), співробітник банку сканувала сторінки мого паспорта, ідентифікаційний код, а потім роздрукувала копії документів. На звороті кожної копії я власноруч зазначила: «Документи надано з метою розірвання договору комплексного обслуговування з моєї ініціативи…», вказала дату і поставила підпис.
Також мене здивувало те, що представниця банку детально розпитувала мене про персональну інформацію, яку зазвичай збирають працівники банку, коли клієнт оформляє кредитний договір.
Після цього співробітник банку роздрукувала пакет документів, відкрила останні сторінки та, вказуючи на місце для підпису, сказала: «Підписуйте». Я повідомила, що маю намір спочатку ознайомитися зі змістом документів. Прочитавши документи, я виявила, що мені надали на підпис не заяву про розірвання існуючого договору, а довідку Фонду гарантування вкладів (я мала ставити підпис, що отримала вклад, хоч у мене ніколи ніяких вкладів у АТ «Ощадбанк» не було, мені нараховували на картку лише зарплату) і заяву про приєднання до нового договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.
Я категорично відмовлялась підписувати ці документи, вказавши на невідповідність дій працівника банку моєму волевиявленню та раніше отриманим інструкціям від оператора гарячої лінії АТ «Ощадбанк».
Також повторно телефонувала на гарячу лінію АТ «Ощадбанк». Оператори підтвердили, що я маю підписати заяву про розірвання договору, а не про приєднання.
Для фіксації факту правопорушення я викликала наряд поліції.
Звертаю увагу клієнтів на те, що в Заяві на приєднання до ДКБО, яку мені давали на підпис 11.07.2025 р. є розділ «Інші умови договору». В пункті 5.6 зазначено: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.».
Виникає ряд питань:
• Чому примірники клієнта і банку мають відрізнятися? Вони мають бути ідентичними.
• Чи працівники банку свідомо надають примірники заяв з різним змістом на підпис клієнтам?
• Чому в договорах АТ «Ощадбанк» примірник банку важливіший за примірник клієнта?
Вважаю, що дії співробітників АТ «Ощадбанк» були спрямовані на введення мене в оману з метою укладення нового договору замість виконання мого законного права на розірвання існуючого, що містить ознаки шахрайства.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 10.9 11.8
USD 42.05 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 10.9 11.8
USD 42.05 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Хочете закрити рахунок в Ощадбанку? Будьте готові, що вам можуть підсунути новий договір замість заяви на розірвання.