Жахливий сервіс та безвідповідальність Ощадбанку!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Kievsloter,Ви пам’ятаєте про ЛІМІТИ?Перевірте Ваші ліміти на всі операції,та змініть їх.В мене все працює,ніяких написів про проблеми в роботі сервісу не з’являються.Оплатила комунальні у додатку Ощад 24.Коли замінювали картку на нову,Ви активували її в банку?Сервер працює ,це Ви щось не вірно зробили.
- +
- 0
-
- kievsloter
- 4 марта 2025, 2:56
- #
Якщо я вже півтора місяця намагаюся вирішити це питання через банк, то повірте, я знаю всі можливі варіанти — і про ліміти, і про активацію. Проблема не в мені, а в їхньому кривому сервісі, бо навіть сам Ощадбанк не може пояснити, що відбувається і чому я не можу користуватися своїми ж грошима. Тому перш ніж писати «такого не може бути», може, варто усвідомити, що не у всіх досвід однаковий, і якщо у вас усе працює, це не означає, що банк раптом став ідеальним.
Це у них фінмоніторинг такий. В мене вже 2 місяці така сама фігня.
В мене теж така ситуація спочатку була помилка в роботі сервіса, сказали фін мон надала усі підтвердження , декларацію і тд , потім чекала 1.5 місяці відповіді не було, всеодно не розблоковували, оператор теж не міг пояснити чому так довго нічого не вирішується, тому почала писати в НБУ , на Мін фін відгуки, всюди куди можна писала щоб якось вирішити моє питання. І тоді вони вирішили що треба розірвати зі мною ділові відносини , прийшла відмова. А вже саме цікаве почалось потім. Я не можу повернути свої кошти які залишились на рахунках, вже понаписували усі заяви про закриття , і рахунки пише що не заблоковані але стоїть якесь обмеження що неможливо навіть в касссі зняти кошти через заяву, дві години сиділи з оператором вона писала всюди щоб зняти це обмеження , і так поки не вдалось знайти виконавця цього блокування цей вже якийсь абсурд,чому не можна налагодити систему роботи нормально , якщо блокують кожному другому, так хоть робіть це нормально і давайте забрати людям своі кошти.
Сервер працює,тілько що в мобільному додатку Ощад24,без перешкод оплатила комунальні,проблем в роботі серверу не має.
Ну у вас все працює, немає проблем з сервісом то вас можна привітати, але це не означає що у інших немає проблем, у інших не працює, бо ставлять якесь блокування. Яке навіть самі співробітники не можуть зняти. Бо самі не знають хто це блокування встановив. І потім не рахунок не вдається закрити , ні гроші свої повернути, бо не знімається блокування. В ощаді і справді зараз коїться щось не зрозуміле. Кривий сервіс і не налагоджена система.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.55 | 45.55 |
PLN | 10.25 | 10.9 |
USD | 41.2 | 41.75 |
Все курсы банка |
На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!
Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!