Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

Жахливий сервіс та безвідповідальність Ощадбанку!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kievsloter 3 марта 2025, 14:13
Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку. При кожній спробі додаток видає помилку: «Помилка в роботі сервера. Спробуйте пізніше.»

На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!

Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!

Комментарии - 7

+
0
19036256
19036256
3 марта 2025, 15:34
#
Kievsloter,Ви пам’ятаєте про ЛІМІТИ?Перевірте Ваші ліміти на всі операції,та змініть їх.В мене все працює,ніяких написів про проблеми в роботі сервісу не з’являються.Оплатила комунальні у додатку Ощад 24.Коли замінювали картку на нову,Ви активували її в банку?Сервер працює ,це Ви щось не вірно зробили.

+
0
kievsloter
kievsloter
4 марта 2025, 2:56
#
Якщо я вже півтора місяця намагаюся вирішити це питання через банк, то повірте, я знаю всі можливі варіанти — і про ліміти, і про активацію. Проблема не в мені, а в їхньому кривому сервісі, бо навіть сам Ощадбанк не може пояснити, що відбувається і чому я не можу користуватися своїми ж грошима. Тому перш ніж писати «такого не може бути», може, варто усвідомити, що не у всіх досвід однаковий, і якщо у вас усе працює, це не означає, що банк раптом став ідеальним.
+
0
Sarakovmk
Sarakovmk
5 марта 2025, 18:18
#
Це у них фінмоніторинг такий. В мене вже 2 місяці така сама фігня.
+
0
Alena87B
Alena87B
10 марта 2025, 21:57
#
В мене теж така ситуація спочатку була помилка в роботі сервіса, сказали фін мон надала усі підтвердження , декларацію і тд , потім чекала 1.5 місяці відповіді не було, всеодно не розблоковували, оператор теж не міг пояснити чому так довго нічого не вирішується, тому почала писати в НБУ , на Мін фін відгуки, всюди куди можна писала щоб якось вирішити моє питання. І тоді вони вирішили що треба розірвати зі мною ділові відносини , прийшла відмова. А вже саме цікаве почалось потім. Я не можу повернути свої кошти які залишились на рахунках, вже понаписували усі заяви про закриття , і рахунки пише що не заблоковані але стоїть якесь обмеження що неможливо навіть в касссі зняти кошти через заяву, дві години сиділи з оператором вона писала всюди щоб зняти це обмеження , і так поки не вдалось знайти виконавця цього блокування цей вже якийсь абсурд,чому не можна налагодити систему роботи нормально , якщо блокують кожному другому, так хоть робіть це нормально і давайте забрати людям своі кошти.
+
0
19036256
19036256
11 марта 2025, 14:27
#
Сервер працює,тілько що в мобільному додатку Ощад24,без перешкод оплатила комунальні,проблем в роботі серверу не має.
+
0
Alena87B
Alena87B
11 марта 2025, 21:44
#
Ну у вас все працює, немає проблем з сервісом то вас можна привітати, але це не означає що у інших немає проблем, у інших не працює, бо ставлять якесь блокування. Яке навіть самі співробітники не можуть зняти. Бо самі не знають хто це блокування встановив. І потім не рахунок не вдається закрити , ні гроші свої повернути, бо не знімається блокування. В ощаді і справді зараз коїться щось не зрозуміле. Кривий сервіс і не налагоджена система.
+
0
19036256
19036256
12 марта 2025, 2:08
#
Аlena87B,здесь бесполезно писать и спрашивать совета у банка,с 2022 года здесь сотрудники не отвечают и ничего не решают,попробуйте написать в Facebook.Здесь отвечают друг-другу клиенты Ощадбанка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.55 45.55
PLN 10.25 10.9
USD 41.2 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.55 45.55
PLN 10.25 10.9
USD 41.2 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жахливий сервіс та безвідповідальність Ощадбанку!