Знущання над клієнтом
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В липні місяці Ощадбанк заблокував мій рахунок. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував. В мене була оформлена також кредитна карта на 2500 гривень. Кожен тиждень мені приходили повідомлення про заборгованість. Я її гасила з іншого свого рахунку, через тиждень таке повідомлення приходило знову. Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та 3 попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила в відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, АЛЕ я не можу зняти з рахунку жодної гривні. Ні через касу, ні в банкоматі. Кредитна карта повністю погашена, але мені щодня приходять повідомлення про заборгованість, у відділенні менеджери не знають, що робити, на гарячій лінії мені відповідають, що рахунок заблокований або що він під арештом, кожен дзвінок, різні відповіді. Я хотіла вже закрити цей рахунок, написала заяву, але й закрити його у відділенні не змогли. Все це продовжиться вже на протязі 5 місяців і кінця не видно. Я всім знайомим буду радити не зв’язуватися з цим жахливим банком.
Написать комментарий
Комментарии - 1
Valyazhinzher, на цьому сайті працівники банку не відповідають, спробуйте написати у Facebook працівникам Ощадбанку, не знаю чому у Вас таке відбулося, я особисто рівно 10 років, з 2014, користуюся Ощадбанком, тільки від кредитки я зразу відмовилася,і за ці роки нічого такого не відбувалося.Спробуйте особисто написати цьому працівнику банку https://www.facebook.com/profile.php?id=100006425417793&comment_id=Y29tbWVudDo4NzE0OTcxODg0ODU4MTRfOTM4NDc3NTg0ODA4NzA1 Іван Романчук.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться