Обслуговування жах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні зранку стикнулася з проблемою неможливості сплатити карткою Ощадбанка за товари в магазині АТБ: три рази транзакція була відхилена банком з обох карток, сервіс Ощад 24 не працював. Зв’язатися з операторами Ощадбанка той ще квест. Щоб додзвонитися до операторів Ощадбанка мені знадобилося більше двох годин. Перший оператор, з яким мені вдалося зв’язатися повідомив що с картками все добре, але на питання залишку на рахунку перенаправив на іншого оператора, де не брали трубку. Врешті решт мені довелося знови витратити купу часу щоб зв’язатися з оператором, який мені поясним що трапився массовий збій в системі. Я намагалася дізнатися залишки коштів на рахунках, бо якщо зникнуть кредитні кошти, умови користування кредитними коштами «драконівські», мені запропонували платну послугу. Мене це дуже обурило, чому я повинна платити кошти за послугу, яка в таких умовах повинна надаватися безкоштовно за-для уникнення шахрайських дій з картками. Також знайшла чат-бот Ощадбанка в месенджарах, який нажаль теж не працював. Не маючи змогу доздвонитися до операторів вдруге заказала послугу наберіть мене і о диво оператори передзвонили самі, але на це їм знадобилося аж 5 годин. В мене такий сервіс викликав обурення та багато запитань, а саме чому щоб дізнатися стан рахунків я повинна витрачати купу часу і гроші, якщо б ця ситуація мала наслідки в якості зникнення коштів з рахунків хто за це несе відповідальність?
Написать комментарий
Комментарии - 3
Elen2509,згідно тарифу безкоштовно взнати залишок на рахунку можливо в любому банкоматі українського банку, вставивши картку в банкомат,але тільки один раз на добу,чергові запити в цей же день будуть платними.Згідно тарифів Ощадбанку,перевірка балансу по телефону коштує 3грн.Почитайте тарифи на сайті Ощадбанку.
Доброго дня зауваження дуже слушне, але за умови якщо система працює та банкомати з терміналами поруч, а якщо відмова в магазині обох карток невже ви думаєте що в банкоматі та терміналах інше програмне забезпечення?
Відносно телефонних дзвінків це теж цікаво, бо мені прийшлося на це витратити більше 2 годин, я розумію повітряні тривоги, але чомусь інші компанії та організації намагаються по можливості у найкоротші строки вирішити проблеми, а Ощадбанк гавпаки затягує час і це прикро. Хочу отримати коментар працівників банку не це
Відносно телефонних дзвінків це теж цікаво, бо мені прийшлося на це витратити більше 2 годин, я розумію повітряні тривоги, але чомусь інші компанії та організації намагаються по можливості у найкоротші строки вирішити проблеми, а Ощадбанк гавпаки затягує час і це прикро. Хочу отримати коментар працівників банку не це
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться