Допоможіть,будь ласка,вирішити моє питання!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При переказі на картку іншого банку, Ощад заблокував мій моб.додаток та усі інтернет операції.Зараз я за кордоном, прийти у відділення немає можливості.Дистанційно розблокувати додаток та онлайн операціі відмовляються (на відеоконференціі з Ощадом запросили приїхати у відділення). Я не можу приїхати у відділення, бо всі кошти підуть на дорогу.Розблокуйте мій додаток або поверніть мої кошти на рахунок мого іншого банку.Дякую.Чекаю на відповідь.
Написать комментарий
Комментарии - 1
Нажаль тут,Ви не дочекаєтесь відповіді банку,вони від початку війни не відповідають на питання на цьому сайті,скоріше всього переказ на картку іншого банку не пропустять,Ваші кошти повернуться на картку Ощадбанку.Ви впевнені,що все заблоковано назавжди?Просто в Ощадбанку всі операції по рахунках тимчасово блокуються,від двох годин до трьох діб,а потім автоматично переказ відбувається.Але це стосується громадян ,які користуються в Україні,про закордон — не знаю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться