Кредитування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Прийшовши в банк 10.09.2024, написав заяву на зменшення кредитного ліміту. Менеджер на прізвище Л***о В.В. прийняла її, підписала у заступника керуючого відділенням, але будучи некомпетентним як одна та інша подали її я так розумію на головне управління. Пройшло 3 дні. Як виявилось заяву головний офіс Ощадбанку не прийняв бо мноє було допушено помилку, а саме вказано недостатньої інформації паспортних даних. Прийшов 13.09.2024 написав заяву стосовно зменшення кредитного ліміту повторно. Менеджер Л***о В.В її прийняла і обіцяла передзвонити у разі форсмажорних обставин. Понеділок 16.09.2024, 12:00 перевіряю чи зменшили по заяві кредитний ліміт. Таки все залишилось по старому. Як виявилось у мене є особистий менеджер — це Наталья. Перетелефонувавши її, пояснивши ситуацію обіцяла розибратися та перетелефонувати. Пройшло 4 години мабуть забула… Тому… Прошу втрутитись в ситуацію, що виникла, хотілось — би отримати адекватних пояснень чому ??? Чи це халатність та некомпетентність, чи це ціленаправлений пофігізм центрального офісу, а нижня ланка нідочого. Що це за бардак. Відповідь хочу отримати, або від менеджерів (вони знають про кого я), або письмово на мою пошту. admin-bc@ukr.net
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |