Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Керівниця відділення дозволяє собі піднімати голос і засуджувати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SvitlanaKelly 9 августа 2024, 16:05
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
На рахунку банку заблоковано кошти у сумі 28000 гривень з 1.08.2024. Картка активна. Банк не попереджав про блокування. Кошти мало того, що власні то ще й кредитні з мфо взяла. Скористатись ними не можу. Банк не компетентний навіть у фінансовому законодавстві. Згідно нього, він може або відмовити у обслуговуванні або ж обслуговувати як слід. Згідно зі слів банку блокування відбулось на суму 10 400 гривень, бо клієнт монобанку подав скаргу щодо переказу на вказану суму. Однак клієнт моно подавав скаргу на 1400 які вже повернено і даний переказ був навіть не на карту ощаду, а на мою картку іншого банку. А сума 10400 гривень переказана з мого банку на мій же рахунок Ощадбанку. Контакт центр відправляє на відділення. У відділенні керуюча не компетентна у питаннях взагалі. Каже, що мають право забрати мої кошти і не повертати. Геніально! Також підвищує тон, дозволяє собі поводитись не професійно та засуджувати клієнтів, навіть не маючи інформації чіткої. І не в змозі вирішити питання. Прошу банк прийняти міри стосовно даної особи та поставити її на місце. І навчити етичному та професійному спілкуванню з клієнтами. Також прошу звернути увагу, що банк незаконно утримує мої кошти. Банк або відмовляє в обслуговуванні або ж розблоковує доступ до коштів. Також передаю дану скаргу до НБУ. Будьте обережні. Прізвище керуючої Мудрик

Комментарии - 2

+
0
ccc2013
ccc2013
9 августа 2024, 18:00
#
Представники Ощаду вже давно не заходять на цей сайт і не читають ваші повідомлення
+
0
SvitlanaKelly
SvitlanaKelly
9 августа 2024, 19:57
#
Дякую. Вже всі відповідні заяви подала. У всі можливі банки пов’язані з ситуацією. Будемо сподіватися подіє. Просто людей хочу попередити що може статись
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Керівниця відділення дозволяє собі піднімати голос і засуджувати