Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий сервіс!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
uguzelak 9 июня 2024, 11:30
Телефонувала на гарячу лінію, оператор хамка, просто жахлива!!!
Я розумію все -конфедеційнісь!!! але в мого родича склалась така ситуація, зараз знаходиться у військовій частині, виробили їм там карти, а фінансовий номер вказаний не вірно, в онлайнбанкінгу зареєструватися через те не може, до віділення відповідно також, та телефонувати також!
Тобто банк позбавив його засобів для існування, а зараз витрати значні!!! просто слів не вистачає, щоб висловити своє і його обурення, якійсь тупик!
Користуюсь послугами різних банків, але з ощад не приходилось,і я цьому дуже рада, але такого сервісу не має ні де, це просто жах!!!

Комментарии - 1

+
+15
19036256
19036256
9 июня 2024, 14:48
#
Uguzelak, в тому що фін.номер телефону вказаний не вірно хто винен, банк? Банк не позбавляв Вашого родича засобів існування.Ви не маєте права здвонити на гарячу лінію, бо Ви не клієнт банку,і система Вас не фіксує, як клієнта, може Ви шахрайка, питаєте про чужий рахунок,і банк повинен з Вами розмовляти? Чому Ваш родич не може звернутися туди, де йому виготовили картки та прив’язати свій номер? Я 10 років назад стала клієнтом банку,і нормально користуюся послугами, ні разу не наражалася на хамство, а навпаки зі мною оператори чемно спілкуються по ім'я по батькові, бо я не питаю про чужі рахунки.Будь який інший банк на гарячій лінії не буде розмовляти не зі своїми клієнтами, у Вашого родича один єдиний вихід, йти туди, де відкривався рахунок і прив’язувати свій номер телефону,і після цього у нього зйявиться можливість користуватися всіма послугами банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться