Прошу допомоги у вирішені мого питання!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня. Хочу повідомити по свою проблему. Користувався карткою та своїм рахунком. У квітня 2024р безпідставно було заблоковано мою картку та особистий кабінет ощад 24/7. Спочатку дізнавався інформацію через контакт-центр банку, неяких конкретних роз’яснень мені не надали. 30.04.2024р АТ «Ощадбанк» запустив функцію для ВПО таку як проходження відеоідентифікації клієнта, що на мою думку дуже розумна та закономірна річ у наших реаліях на сьогоднішній день. Записався через сайт на відеоконференцію на 06.05.2024р на 09:00. В назначений час вийшов на відеодзвінок з співробітником банку. Відповів на усі питання даного працівника, назвав свою ПІБ, номер картки, успішні/неуспішні операції, де я знаходжусь на даний момент, показав паспорт громадянина України та інше. Післе проходження відеоідентифікації працівник банку повідомив мені, що ваша заявка прийнята, очікуйте на повідомлення установи банку про розблокування рахунку. Сьогодні, 07.05.2024р мені прийшло сповіщення, що за результатами мого звернення обмеженння з мого рахунку не знято. Хоча я досі не розумію чому заблокували картку та особистий кабінет, чим банк це аргоментує. Ось в мене питання стосовно цього, навіщо тоді було вводити таку гарну процедуру яка не робе на благо суспільства. Чи то все залежить від професійності ваших співробітників. Що робити в даному випадку? Як можливо зв’язатися з компетентними працівниками даної фінансової установи для вирішення мого питання. Можливо якісь контакти чи то є тут якась їхня адміністрація.
Написать комментарий
Комментарии - 3
Подайте клопотання через портал ПФУ там відповідають,.моя особиста думка при обналі ви попали на скропроментовану картку
- +
- 0
- Володимир Поздняк
- 8 мая 2024, 23:38
- #
Справа в тому, що це питання не до ПФУ треба ставити. І ніякого «обналу» я не робив. Переводив кошти своїм рідним та знайомим. Ось у чому і стоїть питання чому так сталося.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |