Отримання картки інвалідом в очікуванні 4 години в черзі, а потрібно було лише 10 хвилин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Моєму батьку 69 років, він інвалід, погано пересувається, так склалась доля що є переселенцем з Донецької області. Термін дії банківської карти Ощадбанку спливав 31.03.2024 року і ми через гарячу лінію Ощадбанку замовили карку на зручне нам відділення Ощадбанку в Харківській області м. Лозова, де фактично мешкає зараз мій батько. На телефон прийшла СМС, що картка у відділенні банку. Я працюю, відпроситися з роботи дуже складно тому в суботу 23.03.24 супроводжувала батька до відділення, яке працювало в черговому режимі, як нам сказали без перерви. Ми адміністратору сказали, що замовили картку на це відділення, тому що папа переселенець з іншої області, почувши, що заказали ми картку на гарячій лінії сказала, що нам потрібно оновити данні і зайняти чергу до спеціаліста Ощадбанку. Так як бути повітряні тривоги ми вистояли на вулиці дві години, коли дійшла наша черга спеціаліст з 12 до 13 пішла на перерву, коли повернулась і ми потрапили до неї з’ясувалось, що так як папа з іншої області, то в базі данні не оновлюються, а потрібно було одразу звернутись до каси та просто забрати карту. Тим часом касир з 13 до 14 пішла на перерву. Ми дочекались її ї витративши лише 10 хвилин забрали карту. Так ми витратили в очікуванні 4 години на вулиці на холодному вітрі з інвалідною паличкою під відділенням замість 10 хвилин просто забрати карту в касі. Так перед батьком вибачились, що дівчина адміністратор новенька і важливу інформацію, що картка випускалась в іншій області не врахувала, але дуже хочеться, що ніхто більше не потрапив до такої ситуації.
Написать комментарий
Комментарии - 2
Сделайте доверенность в банке на разрешение всех действий (именно в банке, а не у нотариуса) нотариус может не все прописать в доверенности и будут зря выброшенные деньги. Если ощад не делает доверенности они могут дать нужный текст для нотариуса
- +
- 0
- SergeyNina
- 27 марта 2024, 0:27
- #
Может не выйти. Нужно уточнить сможет ли это сделать если клиент зарегистрирован в другой области. Сейчас даже данные обновить не могут. Коллега с Константиновки донецкая область. Не могут обновить данные. Сказали и так и будет.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться