Ощадбанк — банк, що не несе жодної відповідальності за непрофесійність власного персоналу, в результаті чого я понесла збитки у розмірі 18158 грн
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Олександр Саєнко
- 20 марта 2024, 20:23
- #
Вибачайте, а для яких цілей було відкрито аж чотири (!) карткові рахунки?
SNadiia«Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку.»Зразу Вам напишу, що в Ощадбанку розрахунки та перекази між рахунками від різних банків обов’язково НАРАХОВУЄТЬСЯ КОМІССІЯ. Комісія знімається при зарахуванні на карткові рахунки з Привату на Ощад… Якщо б кошти йшли з рахунку Ощад на рахунок Ощад, то коміссії не було б нараховано.А у Вас з рахунку Приват банку на рахунок Ощадбанку з комісією, згідно тарифу Ощадбанку.Чому не можна було відкрити рахунок в Приват банку?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку. Мій запит був — відкрити рахунок (рахунки), які підходять під цю операцію і при цьому, щоб комісія була мінімальною.
Представник банку проконсультувала мене, що комісія буде 0, та що Ощадбанк не бере кошти за вхідні платежі — перекази з інших банків. Ці умови мене влаштовували. Якщо були б озвучені інші умови — я б звернулась до іншого банку.
В результаті мені було відкрито 1 рахунок поточний та ще 4 карткових рахунки.
Я отримала інструкції від представника банку — роздруковані реквізити рахунку, який я маю вказати при підписанні угоди, щоб мені саме на нього надійшли кошти.
27.02.2024 мені надійшли кошти на рахунок від угоди, а потім знялась комісія у розмірі 18158 грн.
Виявилось, що реквізити, надані співробітником для угоди — були реквізитами поточного рахунок, за нарахування на який знімається комісія. Комісія не знімається при зарахування на карткові рахунки. Про що мені була надана хибна інформація співробітником.
Некомпетентність та непрофесійність співробітника банку призвела до мого збитку — про що я написала офіційн скаргу банку. Але банк відмовився компенсувати збиток, який я отримала від непрофесійності його представників. Банк не несе жодної відповідальності за помилки своїх співробітників.
Інколи помилки трапляються. Я вважаю справедливим, коли помилки виправляють, та несуть відповідальність.