Страховий випадок
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При оформленні кредиту на підприємство, в заставне майно оформив свій власний автомобіль, на який був оформлений договір КАСКО за умовами банку в страховій компанії «Універсальна». При настанні страхового випадку (при ДТП), були оформлені всі документи та відправлені в СК «Універсальна», та повідомлено в банк. Довелося чекати 1 місяць, поки СК «Універсальна» підготує рішення для перерахування коштів на сервіс для ремонту мого авто. І саме цікаво, що дане рішення має додатково затвердити Ощадбанк, який не чомусь не зацікавлений у вирішенні даної проблеми абсолютно. Затвердження від Ощадбанку я вже чекаю 1місяць (тобто вже 2 місяці разом), і ніхто не може дати відповідь на дану проблему. Документи гуляють по всіх офісах, від районного до центрального; всі над ними працюють, але ніхто нічого не знає. Така внутрішня процедура!!!
Написать комментарий