Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Незрозуміла ситуація щодо комісій за обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
BankoCabanko 11 ноября 2023, 11:38
Незрозумілі регулярні списання з картки, які не відображаються у оборотах по карті.

«Підчищують» картку яка відкрита для зняття через касу депозиту десь на 100 грн в місяць. Інших карт у банку немає, відкривалась тільки ця «технічна» картка.

Розрахунково сумарно 25 долларів зняли комісій за період з 24 лютого 2022. «Кушайте — не обляпайтесь», но хоч інформацію про свої дії відображайте у виписці, бо оборотів по карті наймає, а грошей все менше.

Комментарии - 7

+
0
19036256
19036256
11 ноября 2023, 16:38
#
BankoCabanko
Ваш коментар не зрозумілий.Якщо у Вас знімають 100грн., то це згідно тарифу-за «обслуговування неактивного рахунку», просто зняття коштів не є активністю, хоч раз на місяць робіть якісь оплати, наприклад мобільного зв’язку.Читаємо тарифи https://www.oschadbank.ua/uploads/2/10563-umovi_tarifnogo_paketu_more_z_202308_01.pdf розділ VIII 8.1.Оплати згідно тарифу в коміссіях не відображаються.
+
0
19036256
19036256
11 ноября 2023, 16:52
#
За депозитами не платяться жодні супутні комісії, як називається Ваша «технічна картка», почитайте тарифи на Ваш відритий рахунок.
+
0
BankoCabanko
BankoCabanko
12 ноября 2023, 11:00
#
Дякую, я розумію що робить банк. Це звичайна практика була у привата за раннього Коломийського, щоб обнулити рахунки «мертвих клієнтів». Прочитайте будь ласка уважно на що звертаю увагу — комісії не відображаються у оборотах по рахунку. Їх не можна побачити, просто зменшується залишок по рахунку. Клієнтці картки були не потрібні, вона розміщувала депозит! Але банк відкриває картку і через неї робить усі обороти за депозитом. Це чисто «технічна картка». З початку війни зняти гроші клієнтка не може. Закрити картку теж. У розпорядженні банку знаходиться заощадження які банк безкоштовно має, та й ще відкусює потроху. І це можно зрозуміти лише по своїх записах на папірці.
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
13 ноября 2023, 16:17
#
Ну во первых это не техническая карта. А обычный счет просто на него банк в конце выплатить депозит. Чтобы клиент мог снять деньги если не сможет явится в последний день депозита в отделение.

Второе так как это счет. То по нему есть тарифы и т. д. ознакомиться можешь на офф сайте.

Третье комисию за неактивный счет можно увидеть в виписке. В ощад24/7. Чтобы ее не платить в тарифах написано что сделать нужно.
P. S. давай не драматизируй. Читай тарифы.
+
0
BankoCabanko
BankoCabanko
13 ноября 2023, 20:22
#
Спасибо, друг. Не очевидно было, но твоя помощь ей была очень полезна. Счастья тебе и удачи по жизни!
+
0
Well Hit
Well Hit
1 декабря 2023, 3:39
#
Ви працівник ощаду? Якщо ні, то звідки Вам відомо який це рахунок «обічний» або не «обічний» та для чого він існує. Скоріш за все клієнта не попередили про тарифи та умови обслуговування, що роблять усі банки, які турбуються про свою репутацію, через це і виникла відповідна проблема. В ощад 24 не відображають всі списання. Якби банк був зацікавлений у збільшенні кількості клієнтів, він би підвищував якість обслуговування та попереджав про зміни тарифів.А ощаду плювати на своїх клієнтів, тому що безправних «бюджетників» «загонять» до банку . Описана ситуація це норма для гнилого ощаду! Чим цей банк гірший за інші-знаю багато (не інформування клієнтів про рух коштів, хамське та не кваліфіковане обслуговування, зміна тарифів і не попередження про це, та головна унікальність відділення в різних областях не мають доступа до загальної бази тобто Вам можуть надати всі послуги тільки в тій області в якій відкрито рахунок!!!), чим кращий мені не відомо. Найгірший з великих банків. Мене дивують люди, які це підтримують!
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
19 марта 2024, 17:23
#
Тоже мне. открой договор депозита и посмотри. Банк в конце договора обязан куда то деньги выплатить. Поэтому и открывается обычный счет.
по поводу изменений тарифа раз в полгода приходит смс-ка. Учитывая что у меня старая карта (соц) ощада. За прошлый год мне 2 пришло… а в этом году считай каждый месяц приходит
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Незрозуміла ситуація щодо комісій за обслуговування