Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мобільний застосунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vlad Wilz 5 ноября 2023, 12:43
Доброго дня, звертаюсь до всіх працівників ощад банку, бо це вже набридло. Одного дня хотів перекинути кошти з Ощад банку на картку Mono-банку (свою). В підсумку мене викинуло з застосунку, заблокувало картку і сказали що я займаюсь шахрайськими діями (картка на яку я кидав знаходиться в якомусь там листі). Щоб розблокувати картку мені сказали зʼявитись у відділення Ощад. Коли я прийшов щоб переоформити картку мені сказали чекати 1−2тижні щоб забрати. Після цього коли прийшов забирати картку — сказали написати заяву на розблокування мобільного застосунку і чекати ще 1−2 тижні, вже пройшло 2 тижні і я звернувся в мобільну підтримку де мені сказали знову прийти і написати заяву…
Я все розумію, але це вже занадто.
До найближчого відділення мені 50 км і кожен раз їхати до вас мені не дешево обходиться. І все це через якусь вашу помилку в системі.
Говорив з консультантами Ощад, вони сказали що на мою картку Mono в системі є скарги.
Говорив з консульнтантами Mono, вони сказали, що це помилки ощад (на мою картку немає ніяких скарг і все гарно працює)

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться