«служба підтримки» — електронний кабінет
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Marmyul,Ви користуєтесь новим мобільним додатком?І ви мабудь не бачите виставлених рахунків?В Ощад24 не виставляються рахунки,як в Приваті,я роблю так,ввожу особовий рахунок,знаходжу свою адресу і сама ввожу показники і сама ввожу вираховувану самою сумми оплати.А ще можно самостійно зробити шаблони,вибрати «платежі на довільні реквізити"один раз самому заповнити реквізити,зберегти і кожен місяць не шукати,а просто вибирати потрібний шаблон,але знову ж самому вводити показники,та порахувати сумми оплати.Я звикла,і мені не важко,а кому ліньки шукайте інші способи,і тратьте свої нерви.В мене все працює чітко,зараз як раз оплатила доставку газу,і все пройшло,як завжди без проблем.Але я плачу не через мобільний додаток,а через старий,а зараз прислали СМС що старий додаток не буде працювати з 01.11.,тільки новий мобільний,не хочеться,а заставляють,не знаю,як буду користуватися?
Старий додаток не оновлюється вже давно, а новим мобільний ощад користуватися не тяжко.
До чого ця полова? З чого це ви вирішили що всі і я в тому числі мають користуватись «мобільним» додатком? На ПК вже не модньо?!
І взагалі, мова про непрофесіоналізм працівників даного банку, зокрема про так звану «гарячу лінію — службу підтримки»! Заблокувати рахунки колишнього клієнта можуть миттєво, а видалити-змінити № телефону чомусь ніяк.
Є клієнтом даної кантори (за необхідністю) більше 17 років, і що далі тим гірше. Особливо помітні «покращення» після експансії недоменагерів із привату.
Тож власне мені, ваш чудово-позитивний досвід у «мобільниму» додатку моне цікавий у принципі!
І взагалі, мова про непрофесіоналізм працівників даного банку, зокрема про так звану «гарячу лінію — службу підтримки»! Заблокувати рахунки колишнього клієнта можуть миттєво, а видалити-змінити № телефону чомусь ніяк.
Є клієнтом даної кантори (за необхідністю) більше 17 років, і що далі тим гірше. Особливо помітні «покращення» після експансії недоменагерів із привату.
Тож власне мені, ваш чудово-позитивний досвід у «мобільниму» додатку моне цікавий у принципі!
Marmyul,на ПК мені теж зручніше,але банк прислав СМС (Вам ще не присилав?)щоб я скачувала новий мобільний додаток,бо старий скоро перестане працювати.А що Вас не влаштовує на гарячій лінії?Змінити номер телефону по здвінку як було раніше,так і залишилося-НІЯК не можна,це Ви просите зробити для шахраїв,щоб їм легше було ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Сидять школярки-пенсіонерки не здатні адекватно реагувати на проблеми з їхнім же так званим «сервісом». Систематичні глюки офсайту при оплаті комунальних через персон. кабінет. Проходиш п’ять рівнів ідентифікації тільки щоб вказати їм на їхні ж косяки і після всіх питань — відповідей якась «клава» «Юля"(так назвалась) відповідає: «ваш № телефону не є фінансовим!» Серйозно??? Вказаний № телефону (з нього і дзвоню) зазначений у договорі при відкритті рахунку у вашому «супер банку»!!! Намагаюся «ткнути носом» у некомпетентність «Юлю», кидає трубку під приводом «обмежений час на спілкування з одним клієнтом» !?