Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Низькі стандарти дистанційного обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
sdosenko 20 мая 2023, 22:18
Здивувувало, що Ощадбанк до сих пір не може дистанційно розглядати стандартні претензії по операціях з платіжними картками в рамках Міжнародних платіжних систем і змушує фізично звертатись у відділення. І мова не про обставини воєнного часу, коли десятки тисяч клієнтів банку вимушено перебувають за кордоном. Мова про міжнародні платіжні інструменти і їх використання за кордоном, що апріорі визначає можливість розгляду претензій без навантаження на відділення. Всі українські банки це успішно роблять і тільки Ощадбанк цього ще не вміє. Прикро.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Низькі стандарти дистанційного обслуговування