Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутність допомоги банку у вирішенні питання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Aleks583 26 апреля 2023, 18:16
Жахливе обслуговування платіжних карток. При отриманні коштів через банкомат іншого банку, через сервісну помилку, кошти були списані з карти, але не видані банкоматом. Майже годину не міг додзвонитися на гарячу лінію. Потім оператор повідомив, що кошти заблоковані до моменту проведення звірки розрахунків очікуйте протягом 3 робочих днів. Через 3 дні повідомили, що чекати треба до кінця місяця. Далі кажуть — 30 календарних днів с моменту транзакціі. При цьому немає ніякої контретики стосовно того, чи повернуть мені мої кошти. Оператори гарячої лінії абсолютно нічим не здатні допомогти окрім повторювати, що треба чекати звірки
взаєморозрахунків. Цікаво, якби кошти були видані, але не списані з карти, Ощадбанк також 30 календарних днів перевіряв би проведену транзакцію? Навряд чи!!!. Дуже шкодую, що взагалі обслуговуюсь в цьому банку і нікому не раджу.

Комментарии - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
26 апреля 2023, 21:05
#
Здесь банк не поможет ничем, пишете им в соцсетях. Может ответят
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
27 апреля 2023, 12:21
#
Шуруй в отделение. заява о спорной транзакции. срок рассмотрения от 45 дней.

В самом приложение прежде чем идти посмотри операция обработана или нет. если обработана то идешь спокойно если нет ждешь пока обработаеться.
+
0
19036256
19036256
27 апреля 2023, 22:15
#
Aleks583, насамперед -перевірте додаток Ощад 24, що там написано? Гроші заблоковано, чи одержано в банкоматі? Якщо «заблоковано», то вони на рахунку.
Відбувся технічний збій техніки, зауважте не Ощадбанку, а іншого банку.Не панікуйте, Ваші гроші автоматично повернуться після інкасації банкомату, бо Ваша картка зафіксована там, Вам треба написати заяву у відділенні Ощадбанку, вказавши усі обставини помилки банкомату іншого банку.Перевіряйте в додатку Ощад24повернення грошей, на гарячу лінію не треба дзвонити, вони в таких випадках не можуть допомогти, бо не мають доступу до банкоматів ВЗАГАЛІ, вони не повинні займатися такою допомогою, банкоматами займається інша служба.Про факт повернення грошей СМС не приходить, тому треба тільки чекати, та перевіряти в додатку Ощад 24.Коли гроші повернуть, не забудьте сюди повернутися та написати про це, бо про помилки пишуть, а про вирішення проблеми забувають відписатися, а інші читають і накручують себе.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Відсутність допомоги банку у вирішенні питання