Самовільне відкриття індивідуального сейфу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Після відкриття спадкової справи, на прохання нотаріуса, банк відмовився відкрити сейф і надати опис вмісту ячейки. Після тривалого очікування, і після отримання свідоцтва на право на спадщину, знов звернулись в відділення банку з тим самим питанням. Навіть написали офіційну заяву, прикріпивши необхідні документи. Відповідь на яку отримали лише через 4 місяці при черговому звернення у банк, в якій банк відмовив у проханні, аргументуючи тим що один з спадкоємців не вступив у права.
Потім від сторонньої людини нам стало відомо що потрібно проплатити за сховище, але при зверненні до менеджера вона запевнила що це неправда, тому що то спадкова скринька.
Не так сталося, як гадалося. Знов таки від іншої людини ми дізнались що банк хоче відкрити сховище самостійно, бо комусь те сховище потрібно.
Реагуючи на інформацію направили електронне звернення з проханням не робити протиправних дій, нарешті почати комунікувати зі спадкоємцями і відповідь надати на електронну адресу, у зв’язку з тим що знаходимося за межами України.
І що ви думаєте. Завдяки СМС дізнались що відповідь направлена звичайним листом, який ми не можемо отримати.
Питання: чи компетентні працівники там працюють і чи можна довіряти банку який неодноразово порушує права клієнта, не дотримується умов договору, не комунікує з клієнтом. Чи варто мати індивідуальне сховище, яку банк може відкрити без вашої участі порушуючи банківську таємницю.