Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не ввічливі працівники

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Доброго дня. Вчора зіткнулися не дуже з хорошою ситуацією. Хотіли отримати кошти з рахунку, на який надійшли кошти від ООН. Але начальниця Ощадбанку вийшла і почала до людей погано розмовляти. Почала говорити, що навіщо ви сюда приперлись (так і сказала). Що у вас там в Снігурівці є своє відділення туда і їдьте. Ми їй відповіли ми там не можемо вже неділю кошти отримати, бо там черги вже на дві неділі вперед. На що нам відповіла працівниця банку, що мені все одно, що там у вас. Вже надоїли тут всі з сел ваших та Снігурівки. Протест сюди, як наче медом намазано. Люди добрі то скажіть мені тоді, а яка різниця в якому відділенні людина хоче зняти кошти. Чому це дає право комусь так з людьми з де окупованих територій так розмовляти. Скільки місяців ті люди терпіли. А теперь ще й не можуть просто забрати свої кошти.?! Позор таким людям, що працюють на високій посаді в відділенні. Дякувати тільки одній добрій людині, яка там працює в кассі. Зверніть будь-ласка увагу на те, як розмовляють з людьми.
Ощадбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 11:25
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться