Ощадбанк масово заблокував вхід до застосунку жителям ТОТ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго вечора! Сталося чергове свавілля Ощадбанку, досі небачених масштабів. Вчора вдень я намагалася зайти до застосунку Ощадбанка (новий Ощад), але зайти не вдалося, застосунок написав, що код доступу невірний. Я злякалася і почала шукати інформацію в Інтернеті, телефонувати друзям-пенсіонерам і виявилося, що ця проблема масова, у більшості жителей ТОТ. Ми вирішили почекати день, можливо стався збій, але сьогодні нічого не змінилося, окрім того, що застосунок тепер ще пише «перевірте оновлення додатку». Офіційних коментарів від банку немає, на гарячій лінії сказали також оновити додаток, АЛЕ він в мене останньої версії, оновлень у Play Market немає! Я не дивлячись на свій вік добре орієнтуюсь у гаджетах і завжди стежила, щоб версія Ощаду була актуальною! Деякі люди писали, що раніше отримували повідомлення що 20.12.2022 стара версія перестане працювати, але як це відноситься до актуальної версії? На мої слова оператору що версія в мене актуальна мені порекомендували «просто переустановити» додаток. Але я знаходжусь на окупованих територіях біля самого Азовського моря, в мене немає зв’язку взагалі! Оператор намагався вирішити мою проблему і запропонував отримати код у Viber, але на жаль я маю лише Telegram, у свій час на жаль Вайбером не користувалась. Оператор молодець, але що робити мені в цій ситуації? Я живу на свою пенсію, інших джерел доходу у мене немає. Чому один з найбільших банків допустив таку ситуацію і ніяк її не коментує? А головне — що у цій ситуації повністю винен саме банк, бо заблокував вхід для актуальної версії додатку! Ощадбанк — один з найвідсталіших банків країни, я вже промовчу про відеоідентифікацію і вхід по пін-коду без SMS, які є у ПриватБанка, але на другий день морозитися і не коментувати ситуацію — це вже занадто. Виправте, будь ласка, цю проблему, ви віднімаєте у людей доступ до останніх їх грошей.
Ответ банка
21 декабря 2022, 17:51
Добрий вечір. Якщо в Play Market у Вас не відобразилося останнього оновлення додатку, тоді рекомендуємо перевстановити додаток та спробувати увійти повторно. Якщо у Вас відкритий рахунок на непідконтрольній території, тоді оператор дійсно може налаштувати отримання повідомлень на Viber для входу в додатку Ощад, після чого можна встановити вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або відбитку пальця. Тому, при можливості, рекомендуємо встановити Viber на телефон, та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 10
А даже когда попытаетесь зайти по новой — ощад скажет, что неверный пароль. Самый поганый банк. Но проблем у них в приложениях нет — мне так с утра ответили
Удивляет конечно, что те кто из ощада тут комментирует, 100% в курсе ситуации и что происходит, но до последнего будут отмазываться, что у них все ок — проблемы у вас в телефоне, в приложении, с головой и тд, но только не у них. Хотя явно понятно, что это все сделано специально, отличное отношение к Северодонецку, Лисичанску, Рубежному и остальным городам, где нет возможности лишний раз звонить в банк даже через веб звонок (куда можно дозвониться только раза с 10го). Сразу видно единую страну.
Откуда эти истерии,что старая версия приложения не будет работать?Откуда?Нигде нет официального оповещения,но всё равно слухи ползут,как тараканы.Я продолжаю думать,зачем мне новое приложение Ощад24,когда я спокойно и без проблем пользуюсь старой версией?Только что специально попробовала зайти и-как всегда с первого раза зашла.Но у людей с не подконтрольной территории НЕТ мобильной связи и в этом проблема.А что банк может сделать со связью во время войны?
Обнови пароль в новом приложении и спокойно зайдешь… Это типа они сделали защиту от мошенников… Повыходили со всех аккаунтов…
Ага, от мошенников, какой бред вы пишете
derteway,Радуйтесь,что не попали на мошенников,и не теряйте осторожности,потому что мошенники действительно активизировались и придумывают новые способы обманов.Будьте осторожны.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |