Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обслуговування клієнтів- ЖАХ, СОРОМ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Шахрайчук 21 декабря 2022, 9:55
Отделение по адресу: Житомир, ул. Небесной Сотни, 13
Для актуалізаціїї персональний даних пенсіонерка прибула у відділення за адресою Небесна Сотня, 13, де і отримувала пенсійну картку. Ії відправила співробітниця банку у відділення по вул.І.Франка. Звідти її знову відправили у відділенння по Небесній Сотні,13. ІІ знову ж таки хотіли відправити у інше відділення!!!
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Ощадбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 10:09
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ Вашої матері та її номер телефону.

Комментарии - 1

+
0
Тетяна Шахрайчук
Тетяна Шахрайчук
21 декабря 2022, 11:05
#
Обслуговування клієнтів
Для актуалізаціїї персональний даних пенсіонерка прибула у відділення за адресою Небесна Сотня, 13, де і отримувала пенсійну картку. Ії відправила співробітниця банку у відділення по вул.І.Франка. Звідти її знову відправили у відділенння по Небесній Сотні,13. ІІ знову ж таки хотіли відправити у інше відділення!!!
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Ответ банка
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Обслуговування клієнтів- ЖАХ, СОРОМ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ