Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство через чат-бот ощадбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Victoriya99 20 декабря 2022, 21:08
Сьогодні о шостій вечора мені прийшло повідомлення про переказ з моєї картки 5000 грн на карту іншого банку. Я зайшла у мобільний додаток та побачила, що ще об 11:35 з моєї картки дійсно хтось перевів кошти. У цей день додатком я не користувалася, доступ до карти є тільки у мене особисто, жодні дані на сайтах не розголошувала, цю карту для платежів на сайті не підключала. У додатку написано, що переказ було здійснено через мобільний додаток. Жодних підтверджень у додатку я не надавала, коди смс мені не приходили. Пізніше прийшло багато смс повідомлень від ощадбанку наступного змісту: 2022−12−20 18:35:20
Dlia kartky 5−009* token ****1862 deaktyvovano!
oschadbank.ua/chat. Ще раз наголошую я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Чомусь сам повідомлення від ощадбанку прийшло запізно, переказ був об 11:35, а смс о 17:35. Подзвонивши на гарячу лінію я отримала очікуваний результат — скасувати платіж ми не маємо змоги, можемо заблокувати картку. Картку я і сама можу заблокувати тільки проблему це вже не вирішить. Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію. Я зараз знаходжусь за кордоном, не маю змоги їздити до відділення писати заяви і тд. На картку отримала соціальну допомогу, яка була вкрай необхідна зараз. Вчора було зарахування цих коштів, а вже сьогодні їх перевели, дуже дивно! Впевнена, що служба безпеки банку ніяким чином вирішували це питання не буде.
Ощадбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 9:51
Добрий день. Якщо Ви нікому не надавали дані своєї картки та одноразові паролі, то операцію в додатку Ощад провести неможливо. Можливо Ви проводили операцію в інтернеті на сторонньому сайті, дані картки були скомпроментовані, та шахраї здійснили шахрайську операцію. Тому в даному випадку ми рекомендуємо заблокувати картку та написати заяву в кіберполіцію для проведення розслідування.

Комментарии - 3

+
0
Victoriya99
Victoriya99
21 декабря 2022, 10:45
#
Заяву в кіберполіцію я написала. З даної картки в інтернеті я нічого не оплачувала і до платежів на сайтах її не підключала. Єдині смс, що до мене надійшли я вказала у зверненні. Можете пояснити суть цього смс, що означає токен деактивовано? І оскільки я знаю щоб зайти у мобільний додаток потрібен доступ як мінімум до мого фінансового номера телефону, а на телефон жодних підтверджень не надходило! Тоді питання до безпеки банку, відповідно є якась можливість у шахраїв, а банк її ігнорує!
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
21 декабря 2022, 20:43
#
Токен: это твою карту добавили в GOOGLE PAY или APPLE PAY… это чтобы с телефона рассчитываться…Потом сделали операцию и аннулировали токен.

Похоже на клонировку симки. Раз такое они сделали. Правда при такой клонировки не позволяют чтобы ты выдела что сам токен выключили.
+
0
Victoriya99
Victoriya99
22 декабря 2022, 18:13
#
Цікаво, що сам банк ніякі коментарі більше не надає та не має жодних роз’яснень як таке стало можливим !
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Шахрайство через чат-бот ощадбанку