Безвідповідальність та некомпетентність
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Не переживайте та не беріть в голову,Ваші кошти,не видані 3000будуть повернуті на Вашу картку.Ніякої безвіповідальності не має,той,хто Вам порадив заплатити 500грн. був не правий.Пишіть заяву В Ощадбанку, на повернення,та чекайте,одна доба,це дуже мало,гроші повернуть десь на слідуючий тиждень.Поки Ощадбанк зробить запрос в Приват,поки Приват проведе інкасацію,поки передасть до Ощадбанку пройде не мало часу,та й ще відключення світла будуть заважати.Нікого не слухайте та не платіть нічого,це не Ваш випадок,у Вас помилка банкомату,ніякого розслідування не потрібно.Але гроші неодмінно повернуть,не накручуйте себе.
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 декабря 2022, 23:05
- #
Вам не нужно платить 500 гривен. У вас сбой в банкомате. Заявку делаете в отделении и вся надежда на службу инкассации приватбанка. По срокам от недели до месяца. Вам нужно было сделать фото технической информации на экране банкомата так было бы намного быстрее разбираться техникам приватбанка.
- +
- 0
- Олексій Герасименко
- 16 декабря 2022, 21:05
- #
Та в любому супермаркеті простіше на касі кошти зняти, чим мати діло з їх і чужими банкоматами
Олексій Герасименко,«Якщо ви знімаєте готівку з платіжної картки одночасно з проведенням операції оплати через ПОС термінал, що встановлений на касі торгово-сервісних підприємств, то за зняття готівки є комісія. Якщо ПОС термінал Ощадбанку — 2 гривні, якщо ПОС термінал іншого банку — 1,5% + 5 гривень».В супермаркетах нет ПОС Ощадбанка, поэтому с 1000грн. комиссия получается 20грн.
- +
- 0
- ViktorVoln
- 27 декабря 2022, 20:12
- #
Простіше взагалі не мати справ з Ощадбанком, банк деградує на очах, з кожним роком рівень обслуговування стає гіршим, хамство, небажання слухати клаєнта, непрофесійність…
- +
- 0
- ViktorVoln
- 27 декабря 2022, 19:59
- #
Навіщо ви (Ощадбанк) пишите неправду, проблема НЕ ВИРІШЕНА, на сьогодні кошти не те що не повернуті, але з мене продовжують вимагати додаткові 500 грн. за прийняття відповідної заяви на повернення коштів
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Повернувшись додому, перевірив залишок по картці в додатку Ощад24 і виявилось що, кошти списано з рахунку двічі.
Я одразу, ще не пройшло й години з моменту здійснення операції, зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, мені заспокоїли, сказали, що кошти з картки ще не списані, операції на розгляді та протягом доби (максимум три дні) кошти будуть поновлені. Через добу коштів немає, я знову звернувся на гарячу лінію Ощадбанку. Оператор Ліна мені повідомила, що обидві операції банком проведені, що це мною знято кошти обидва рази, а якщо я з чимось незгоден «пишіть заяву у відділення, яку буде розглянуто впродовж 30 днів» ї що я сам винен, оскільки користувався банкоматом іншого банку.
13.12 я звернувся до ТВБВ № 10026/020, але менеджер поставив мені вимогу, що прийме від мене заяву, тільки після того, як я підпишу згоду на списання з моєї картки 500 грн. комісії, тоді вони займуться моїм питанням. Якщо я не згоден заплатити 500 грн. «чекайте 30 днів, на 31 приходьте, приймемо заяву і якщо Приватбанк сам повідомить про те, що кошти за операцією не видано, тоді ми вам їх повернемо».
Розуміючи з яким банком я маю справу, я відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» все ж направив відповідні претензії до центрального офісу та відділення, але реакції нуль.
Я не буду зараз виносити на загал прізвища та посади осіб з якими мені довелось спілкуватися, але загальне враження — некомпетентність, байдужість, фрази на кшталт «не треба мені зайвої роботи», це просто жах.
Через помилки банку (сподіваюсь, що це збій в роботі, а не щось інше) я втратив значну частину своєї пенсії, а відповідальності з боку банку ніякої.
Якщо Ощадбак не може забезпечити надійної, відповідальної роботи навіть з такою вразливою категорією людей, як пенсіонери — інваліди, навіщо такий банк береться за таке обслуговування.