Минфин - Курсы валют Украины

Установить

70 грн за відкриття картки???

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AlenaShramchenk 10 ноября 2022, 11:40
Отделение по адресу: Киев, ул. Серафимовича, 13-А
Вчора треба було відкрити картковий рахунок, щоб на нього перерахували залишок пільки на комуналку (яку я отримую як багатодітна мати). Менеджер Віта сказала, що обов’язково!!! треба сплатити 70 грн якоїсь страховки, яка начебто йде у пакеті, і відмовитись від неї не можна. Запропонувала тільки 70 грн або 150 грн і жодних інших варіантів. Я сплатила 70.
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?

— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.

Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?
Ощадбанк
Ответ банка
10 ноября 2022, 11:48
Добрий день. При відкритті карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій. Стосовно повернення коштів за страховку, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку та уточнити детальну інформацію.

Комментарии - 3

+
0
AlenaShramchenk
AlenaShramchenk
10 ноября 2022, 12:31
#
Дякую за відповідь. Проясніть, будь ласка, чи зможу я отримати назад кошти, якщо піду у відділення? Бо ви пишете, що у відділенні я отримаю більш детальну інформацію, а мені потрібні назад кошти, а не інформація. Не хочеться витрачати ще пару годин на черги та не дуже приємне спілкування у відділенні просто так.
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
10 ноября 2022, 12:51
#
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
+
0
19036256
19036256
10 ноября 2022, 16:18
#
AlenaShramchenk,Ваша помилка була в тому,що перед відвідуванням відділення Ви не подивилися відгуки,бо страховки,та кредитки це самодіяльность не банку,а окремих робітників,щоб одержати премію за нав’язування додаткових продуктів,яки є добровільними для клієнтів.Банк не може Вам просто повернути кошти на картку,бо це самодіяльность одного конкретного робітника.Беріть квітанцію за страховку,та й ідіть до відділення та пишить відмову від страховки.Страховка цє добровільний продукт,а не послуга яка з’явилася від брехні робітника.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться