70 грн за відкриття картки???
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- AlenaShramchenk
- 10 ноября 2022, 12:31
- #
Дякую за відповідь. Проясніть, будь ласка, чи зможу я отримати назад кошти, якщо піду у відділення? Бо ви пишете, що у відділенні я отримаю більш детальну інформацію, а мені потрібні назад кошти, а не інформація. Не хочеться витрачати ще пару годин на черги та не дуже приємне спілкування у відділенні просто так.
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 10 ноября 2022, 12:51
- #
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
AlenaShramchenk,Ваша помилка була в тому,що перед відвідуванням відділення Ви не подивилися відгуки,бо страховки,та кредитки це самодіяльность не банку,а окремих робітників,щоб одержати премію за нав’язування додаткових продуктів,яки є добровільними для клієнтів.Банк не може Вам просто повернути кошти на картку,бо це самодіяльность одного конкретного робітника.Беріть квітанцію за страховку,та й ідіть до відділення та пишить відмову від страховки.Страховка цє добровільний продукт,а не послуга яка з’явилася від брехні робітника.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?
— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.
Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?