70 грн за відкриття картки???
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- AlenaShramchenk
- 10 ноября 2022, 12:31
- #
Дякую за відповідь. Проясніть, будь ласка, чи зможу я отримати назад кошти, якщо піду у відділення? Бо ви пишете, що у відділенні я отримаю більш детальну інформацію, а мені потрібні назад кошти, а не інформація. Не хочеться витрачати ще пару годин на черги та не дуже приємне спілкування у відділенні просто так.
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 10 ноября 2022, 12:51
- #
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
AlenaShramchenk,Ваша помилка була в тому,що перед відвідуванням відділення Ви не подивилися відгуки,бо страховки,та кредитки це самодіяльность не банку,а окремих робітників,щоб одержати премію за нав’язування додаткових продуктів,яки є добровільними для клієнтів.Банк не може Вам просто повернути кошти на картку,бо це самодіяльность одного конкретного робітника.Беріть квітанцію за страховку,та й ідіть до відділення та пишить відмову від страховки.Страховка цє добровільний продукт,а не послуга яка з’явилася від брехні робітника.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.65 | 42.2 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?
— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.
Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?