Ставлення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 13
Ну так все правильно. Максимум что сотрудник сделает это оформит. А на вопросы то вам на 1545 и пускай он вам россказывает что не так и почему…
- +
- 0
- osvieshnikova
- 1 ноября 2022, 20:18
- #
Проблема не в е-допомозі, а втому що працівник ледь не довів до інсульту немолоду людину. Старенькі як діти. Вони ображаються і важко переживають образи. Вони далекі від технологій і дуже залежні від інших.
Прежде чем такое говорить аудиозапись в студию… Где крики и прочее. То что она старенькая на меня это не действует… Мало ли вам может человек не нравиться вот Вы и кляузу накатали…
- +
- 0
- osvieshnikova
- 3 ноября 2022, 11:47
- #
Ви оце серйозно? Тоді маємо сервіс на який і заслуговуємо.
Вибачте, але це неправда! Останні місяці не раз ставав свідком як раз зі сторони пенсіонерів нападок на працівників банку «Де моя є-допомога?!!» Причому в грубій і образливій формі. Зараз через це немає доступу до відділень. Була ситуація, що бабульки-одуванчики в прямому сенсі слова витягували клієнтів з банку!
- +
- 0
- osvieshnikova
- 3 ноября 2022, 11:48
- #
Звідки ви знаєте, що це неправда?
Osvieshnikova, а сам банк НЕ ДАЄ є-допомогу, він виступає посередником між надавачем і клієнтом, коли допомогу нарахують тоді банк і покаже її в надходженнях.Відповідь -«не прийшла»це щось означає? Якщо її нема, то при чому тут банк? Запитання не до банку, а до Мінсоцполітики.
- +
- 0
- osvieshnikova
- 3 ноября 2022, 11:54
- #
Запитання до банку не про е-допомогу, а про ставлення до клієнта. І не потрібно мені розказувати, що хто міг сказати, а що не міг, і кому мені вірити. Якщо банк дорожить своїми клієнтами такого немає бути. І в комерційному банку такого б і не сталося.
osvieshnikova,Ви не уявляєте коли за день таких 10 пенсіонерів приходять,та вимагають такі послуги,які робітники банку не повинні робити.Я сама пенсіонер вже 8 років,але користуюся всіма новими технологіями,бо мені це цікаво,а мої знайомі не хочуть,кажуть мені це не потрібно,я краще спитаю у кассира.І питають,чому пошта не принесла рахунки за газ,як мені тепер оплатити квітанції?А черга стоїть та чекає,бо шкода стареньку людину,а коли я,наприклад хочу порадити цій людини де це взнати,отримую не мішайтеся,робітник зобов’язана мене терпіти.За мізерні зарплати на таку нервову роботу молодь не хочє йти працювати.
Osvieshnikova,«Механізм скарг і відповідей
Якщо у Вас виникли запитання щодо допомоги УВКБ ООН, або у Вас є відгук, пропозиція чи скарга щодо роботи УВКБ ООН та/або персоналу партнерської організації, Ви можете дзвонити на гарячу лінію УВКБ ООН за номером: 0800307711. „До речі, виплати почали поступати на рахунки, так моєму чоловікові сьогодні прийшли кошти від ООН, поки що за два місяця.
Якщо у Вас виникли запитання щодо допомоги УВКБ ООН, або у Вас є відгук, пропозиція чи скарга щодо роботи УВКБ ООН та/або персоналу партнерської організації, Ви можете дзвонити на гарячу лінію УВКБ ООН за номером: 0800307711. „До речі, виплати почали поступати на рахунки, так моєму чоловікові сьогодні прийшли кошти від ООН, поки що за два місяця.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.55 |
EUR | 44.65 | 45.45 |
Все курсы банка |
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.