Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ставлення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
osvieshnikova 1 ноября 2022, 14:01
У відділенні Ощадбанку у місті Прилуки Чернігівської області на запит, чому їй не прийшла е-допомога, пенсіонерка отримала відповідь, що хай її годують її діти. Це все було сказано в грубій формі на підвищених тонах. Банк оформляв заявки пенсіонерам, то хай набереться терпіння і працює з людьми по-людськи. Людина весь вік працювала, має величезний стаж і не її вина або її дітей у тому, що зараз відбувається в державі. Не не з її кишені чи за рахунок Ощадбанку надається ця допомога. Просто огидно.
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Така поведінка працівників відділення неприпустима, та ми обов'язково проведемо роботу для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке зверталася клієнтка для перевірки інформації.
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.

Комментарии - 13

+
+26
OkeyDoki
OkeyDoki
1 ноября 2022, 15:24
#
Ну так все правильно. Максимум что сотрудник сделает это оформит. А на вопросы то вам на 1545 и пускай он вам россказывает что не так и почему…
+
0
osvieshnikova
osvieshnikova
1 ноября 2022, 20:18
#
Проблема не в е-допомозі, а втому що працівник ледь не довів до інсульту немолоду людину. Старенькі як діти. Вони ображаються і важко переживають образи. Вони далекі від технологій і дуже залежні від інших.
+
+11
OkeyDoki
OkeyDoki
1 ноября 2022, 21:42
#
Прежде чем такое говорить аудиозапись в студию… Где крики и прочее. То что она старенькая на меня это не действует… Мало ли вам может человек не нравиться вот Вы и кляузу накатали…
+
0
KomaES
KomaES
2 ноября 2022, 7:35
#
100%
+
0
osvieshnikova
osvieshnikova
3 ноября 2022, 11:47
#
Ви оце серйозно? Тоді маємо сервіс на який і заслуговуємо.
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
3 ноября 2022, 22:57
#
Серйозно.

Манипулировать тем что бабуля «солнечный» одуванчик будешь в соц службах.

В адекватном мире никто не верит пока не будет доказательств вины человека…

А верить словам бабули у которой может быть склероз и она может придумывать всю информацию…
+
0
19036256
19036256
2 ноября 2022, 18:03
#
Osvieshnikova, якщо хочете допомоггти перевірити статус заявки на одержання цієї допомоги, візьміть у старенької людини паспорт та код, та спробуйте тут- aid.edopomoga.gov.ua/check
+
+26
KomaES
KomaES
2 ноября 2022, 7:23
#
Вибачте, але це неправда! Останні місяці не раз ставав свідком як раз зі сторони пенсіонерів нападок на працівників банку «Де моя є-допомога?!!» Причому в грубій і образливій формі. Зараз через це немає доступу до відділень. Була ситуація, що бабульки-одуванчики в прямому сенсі слова витягували клієнтів з банку!
+
0
osvieshnikova
osvieshnikova
3 ноября 2022, 11:48
#
Звідки ви знаєте, що це неправда?
+
0
19036256
19036256
2 ноября 2022, 17:50
#
Osvieshnikova, а сам банк НЕ ДАЄ є-допомогу, він виступає посередником між надавачем і клієнтом, коли допомогу нарахують тоді банк і покаже її в надходженнях.Відповідь -«не прийшла»це щось означає? Якщо її нема, то при чому тут банк? Запитання не до банку, а до Мінсоцполітики.
+
0
osvieshnikova
osvieshnikova
3 ноября 2022, 11:54
#
Запитання до банку не про е-допомогу, а про ставлення до клієнта. І не потрібно мені розказувати, що хто міг сказати, а що не міг, і кому мені вірити. Якщо банк дорожить своїми клієнтами такого немає бути. І в комерційному банку такого б і не сталося.
+
0
19036256
19036256
4 ноября 2022, 11:45
#


osvieshnikova,Ви не уявляєте коли за день таких 10 пенсіонерів приходять,та вимагають такі послуги,які робітники банку не повинні робити.Я сама пенсіонер вже 8 років,але користуюся всіма новими технологіями,бо мені це цікаво,а мої знайомі не хочуть,кажуть мені це не потрібно,я краще спитаю у кассира.І питають,чому пошта не принесла рахунки за газ,як мені тепер оплатити квітанції?А черга стоїть та чекає,бо шкода стареньку людину,а коли я,наприклад хочу порадити цій людини де це взнати,отримую не мішайтеся,робітник зобов’язана мене терпіти.За мізерні зарплати на таку нервову роботу молодь не хочє йти працювати.
+
0
19036256
19036256
6 ноября 2022, 14:06
#
Osvieshnikova,«Механізм скарг і відповідей
Якщо у Вас виникли запитання щодо допомоги УВКБ ООН, або у Вас є відгук, пропозиція чи скарга щодо роботи УВКБ ООН та/або персоналу партнерської організації, Ви можете дзвонити на гарячу лінію УВКБ ООН за номером: 0800307711. „До речі, виплати почали поступати на рахунки, так моєму чоловікові сьогодні прийшли кошти від ООН, поки що за два місяця.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться