Минфин - Курсы валют Украины

Установить

чи варто ставати працівником Ощадбанку?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
maitao 27 октября 2022, 22:04
Вважаю, що треба почати з того, що в свій час пан Пишний провів грандіозну роботу з перетворення Сберкассы в Ощадбанк. Він запроваджував нові заходи, правила, бачення, стратегії, умови обслуговування клієнтів, тощо. Він дійсно почав виводити Банк на якісно новий рівень.
І тут, у 2020 році головою правління стає товарищ Наумов. І саме з цього часу ми можемо бачити, як все, що роками створював, цеглинка за цеглинкою будував пан Пишний, почало руйнуватися, як картковий будиночок.

До того, як було змінено Голову правління, плани, що встановлювались для співробітників, були зрозумілі, їх було реально виконувати. Кожен розумів, за що він отримає премію, а тому й намагався ті самі плани виконувати.
Зараз це все схоже на якийсь театр абсурду. Співробітникам ставлять шалені плани по страховим продуктам. Давайте дивитися правді в очі: кому з клієнтів потрібні ті страховки від нещасного випадку? Але план виконувати ви зобов’язані, і не тому, що ви, співробітники, за це премію отримаєте (бо ви її не отримаєте), а тому, що за них отримає премію товарищ Клічук та регіональні менеджери.
Кожен розуміє, що будь-який кредит (іпотека, авто, кеш чи кредитка) — то є дохід Банку. Але головна мотивація менеджерів щодо видачі кредиту є не премія, а не отримання звіздюлин від товарища Клічука, який вміє віртуозно принижувати підлеглих, залякувати депреміюванням, а відповідати на незручні питання звик диким вереском, переводячи все в те, що то ти дебіл, а він великий розумник. На кожному селекторі він вимагає чіткі цифри по зустрічах/продзвонах, скільки/коли/на яку суму буде відкрито депозит/видано кредитів, а як не виконає хтось обіцяне — готуйте свої дупки та не розраховуйте на премію, бо товарищ Клічук особисто подбає, щоб вас позбавили премії)
Це ж дуже гарна мотивація для будь-якого співробітника, правда?
Тут ще можна згадати й товарищку Дуброву, яка за свої стилем спілкування з підлеглими нічим не відрізняється від Клічука.
Якщо ці двоє так переймаються за роботу відділень, репутацію банку та виконання планів, то виникає питання: чому замість того, щоб аналізувати роботу та допомагати (бо вони ж так сильно за це переймаються та прям все можливе і неможливе роблять, щоб допомогти підлеглим), вони витрачають купу часу на незрозумілі селектори, де принужують співробітників, імітуючи бурхливу діяльність?

Ще дуже цікавий момент полягає в тому, що плани, які доводять до співробітників і за які їх дуже «люблять» куратори та Клічук, чомусь більші від тих, що встановлює ЦА. Чи не дивно це?

Окремим жахом для новачків будуть… Таємні покупці)
Геніальні товарищи розпустили всіх Агентів якості, які навчали людей, контролювали рівень їх знань, допомагали виговорюватися та зберігати послідовність етапів. А зараз в коуч додали оцінювання суб'єктивною думки таємного покупця, що є одночасно і максимально тупим рішенням, і максимально зручним інструментом для депреміювання одразу всього відділення за не набрані 100%, а також міні-інфарктів у менеджерів/касирів, бо якщо не пройдеш — без вазелина тебя натянут.

Вже не раз згадували тут про Мобільний Ощад, і то є правда. Розробили максимально тупий та незручний додаток, який працює через пінь-колоду, лагає та вилітає. Як ви додумалися запустити в користування клієнтам те, що треба доопрацьовувати ще роками? Майже кожен клієнт ядом плюється на цей додаток, навіть якщо його порівнювати з Ощад24/7, не кажучи вже за банкінги інших банків.

Майбутні співробітники, ви обов’язково будете отримувати кожного місяця лист від Наумова, в якому буде розписано, як чудово Банк працює в такі тяжкі часи! І депозити мільйонами ми залучаємо, і кредити ми величезні видаємо, та і взагалі афігєні такі хлопці та дівчата, молодці, Банк нарощує прибуток, ми афігено рентабельні!.. А потім скорочують фронт-офіс жорстко, залишаючи на все відділеня, наприклад, одного менеджера, який там хіба що здохнути повинен. І всіх клієнтів обслуговувати за 7 етапами продажів (тут ми не забуваємо про Таємних покупців), і кредити видавати, і депозити відкривати, а ще формувати купу звітності, відпрацьовувати шалену кількість кампаній про продзвонам, вести фігову тучу тупих баз, від яких користі, як мертвому припарки. А потім такі, як Вася, будуть цих нещасних менеджерів на селекторах кожного тижня «любити» без вазеліна.

В кінці хотілось би зазначити, що дуже шкода, що Ощадбанк, який створив пан Пишний, знов перетворюється в Сберкассу під керівництвом Наумова.

P. S.: підлеглі Клічука, можете навіть не намагатися обілити цього товарища. По вашим коментарям вже зрозуміло, хто ви і для чого це пишете. Що, у когось там дупки горять від правди, що пишуть ті, хто особисто на собі це все відчули? Так то є карма, нічого більше.

Комментарии - 5

+
0
Tori780612
Tori780612
27 октября 2022, 22:23
#
Справа рук однієї людини з різних сторінок. І в кого це ще «дупки горять» таку маячню писати
+
+39
SergeyNina
SergeyNina
28 октября 2022, 0:23
#
Про страховки правда, приложение тоже правда, а все остальное сильно зависит от отделения и людей в нем
+
+40
Vladik565
Vladik565
28 октября 2022, 16:25
#
Підтримую, але хочу зауважити щодо пана Наумова. Оцінку роботи Голові Правління дає Наглядова рада, а не співробітники банку. Є мета, є поставлені задачі. Перед паном Пишним була поставлена одна задача, перед паном Наумовим — інша. І задачі набагато глобальніші, ніж продаж страхівки, тому нехай оцінку роботи Голови Правління дають компетентні відомства. Стосовно планів та продажів — вони є і будуть, інакше нема сенсу в роботі банку. Потрібно заробляти дохід, щоб насамперед сплачувати заробітню плату співробітникам і приносити дохід державі. Тому цей пункт залишаю без коментарів. Все інше — погоджуюсь 100% Відношення керівництва в особах пані Дубрової та пана Клічука до співробітників дійсно жахливе. При попередньому керівництві (до пані Дубрової) було зовсім по іншому — і залучення були, і плани виконувалися, співробітників поважали і не принижували. Нині, вищевказані співробітники Банку займаються тільки пресингом персоналу, але на свому рівні залучень та продажів не здійснюють. Посада пана Клічука — «начальник відділу продажів», цікаво які продажі хоча б в цьому році він особисто зробив — можливо залучив великий зарплатний проект? Або застрахував цілий автопарк? А стосовно тих, хто підтримує пана Клічука — достатньо прочитати їх коментарі і зробити висновки щодо іх рівня виховання та компетентності) одне хамство та образи. Сподіваюся, що правда переможе і кожен отримає те, на що заслуговує. Слава Україні! Слава ЗСУ!
+
0
VetalS76
VetalS76
29 октября 2022, 9:44
#
Владік, а закриття відділень по всій Україні у військовий час це теж задача яку поставили перед Наумовим??? Чомусь з лютого по травень десь та наглядова рада зникла)))))
+
0
Gekata666
Gekata666
11 ноября 2022, 14:37
#
Молодець. Все вірно. «Верхушку» банку треба …
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / чи варто ставати працівником Ощадбанку?