З лютого неможливо дізнатися ким і вияснити причину закриття карток, без заяви клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 октября 2022, 10:20
- #
«Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.»
Уверен, что через месяц после письменного обращения
вам очень сильно полегчает от прочитанного текста ответа банка.
Вы всё-таки определитесь, что вам сейчас нужно:
1. работающая карта банка и работающее приложение Ощад24.
2. ответы банка и заблокированное приложение Ощад24.
Если нужен первый вариант, то внимательно читаете
мой блог на тему:
Как бесплатно пользоваться Ощад24/7
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/164410/
Если нужен только второй вариант — пишите жалобы и ждёте ответа.
Как поступать — решать только вам…
Уверен, что через месяц после письменного обращения
вам очень сильно полегчает от прочитанного текста ответа банка.
Вы всё-таки определитесь, что вам сейчас нужно:
1. работающая карта банка и работающее приложение Ощад24.
2. ответы банка и заблокированное приложение Ощад24.
Если нужен первый вариант, то внимательно читаете
мой блог на тему:
Как бесплатно пользоваться Ощад24/7
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/164410/
Если нужен только второй вариант — пишите жалобы и ждёте ответа.
Как поступать — решать только вам…
Мне уже сделали новую карту 12 октября. но при этом ощад24/7 был заблокирован. Для раз блокировки ощад24/7 меня гнали именно в то отделение, к которому я отношусь. Я ВПО, и кататься через полстраны для решения непонятного дибилизма ни сил, ни времени, ни денег нет. Тем более, что на отделении должны были все сделать еще 12го октября. Но что-то пошло не так. Аминь
25.10.2022 проблема решена. Регистрация в ощад24/7 по-новой, и по счёту уже в третий раз, прошла успешно.
Спасибо менеджерам и начальнику отделения на Срибнокильсткой 3 Г, г. Киев. Они смогли разблокировать и проконтролировать время разблокировки ощад24/7 и связались со мной.
Ситуация и вправду была не стандартная.
Спасибо менеджерам и начальнику отделения на Срибнокильсткой 3 Г, г. Киев. Они смогли разблокировать и проконтролировать время разблокировки ощад24/7 и связались со мной.
Ситуация и вправду была не стандартная.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Інший оператор гарячої лінії сказав, що ці рахунки були закриті по причині того, що в чат боті для клієнтів було доступна тестова гілка замовлення цифрової картки.
На відділенні мені відкрили гривневу картку, взяли заяву на зміну номера телефона (хоча номер тел не мінявся), і запевнили, що і ощад 24/7 запрацює. Наразі я не в Києві. Ощад 24/7 не працює. За моїм номером телефону не можуть надати мені консульстацію, оскільки кажуть, що такий номер не закріплений за жодним із клієнтів. І нову пропонують звернутися до Ощадбанку, вже по місцю знаходження.
Сьогодні, об 18:39 зателефонувала начальник відділення ощадбанку за вище вказаною адресою, з приводу моєї скарги. З номера +380442478402. Я сказала їй ситуацію, що мій ощад 24/7 і досі заблокований. Вона відповіла, що це тому що у мене не підключений смс повідомлення Це абсурд. І рекомендувала звернутися на гарячу лінію. Але знову ж таки, на гарячій лінії кажуть, що я звертаюсь з номера, який не закріплений за жодним із клієнтів, але ваш робот-помічник назвав моє ім'я і по-батькові вірно.
Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.
всі дані надам в особисті повідомлення.