Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дзвінок менеджера

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
bars1444 14 октября 2022, 10:35
Мені зателефонував менеджер банку з вимогою приїхати до відділення для оновлення особистих данних. Навіщо потрібні такі візити у банк якщо я переоформлював свою пенсійну карту два роки тому, та ії строк діі ще три роки. Там як завжди черга та скупчення людей, що в цей час не безпечно!
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 11:11
Добрий день. Дійсно працівники Ощадбанку можуть зателефонувати та запросити вас у відділення якщо потрібно оновити дані та повідомити нову корисну інформацію для клієнтів. Зараз ви можете користуватися картою як і звичайно. Якщо ж у вас виникнуть будь-які запитання стосовно користування картою звертайтеся, будемо раді допомогти. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться