Крадіжка грошей через додаток Ощад24
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
11.08.2022 моїй мамі-пенсіонерці, на жаль, клієнтці вашого банку прийшла пенсія. Наступного дня цих грошей на рахунку вже не було. На гарячій лінії банку нам сказали, що їх перекинули на іншу картку Ощадбанку через додаток Ощад 24. І тут починається найцікавіше — ніхто не розбирається в ситуації, ніхто не скасовує операцію, попри те, що власниця картки заявляє, що не пересилала гроші. Тупо розводять руками — все, немає грошей, ми ні до чого, це ви комусь передали дані. Якби мама сама реєструвалась в додатку, знала логін і пароль, ок, я б могла запідозрити, що може десь комусь сказала, так же ж НІ — Я її реєструвала, Я лише знала логін і пароль, але навіть Я за два роки його забула, бо потреби у додатку не було (зареєстрували під час пандемії ковіду, коли в банк було небезпечно іти). У поліцію ми написали заяву. Наполягли, щоб місцеве відділення подало нашу заяву і в службу безпеки банку. Офіційного листа-відповіді від Ощадбанку чекаємо від 16.08. Неофіційно нам результати передали вже наступного дня — «ви комусь передали дані». Я вважаю, що не було бодай імітації розслідування. Якщо гроші зникають з вини клієнта, то банк за законом може їх не повертати, тому служба безпеки скаже і напише усе, що треба, аби винним був клієнт. Банк не зробив НІЧОГО, аби допомогти повернути вкрадене чи хоча б знайти винного. Пенсіонерка залишилася без копійки в період війни і тотального безгрошів'я та отримала гіпертонічний криз. У мене питання до банку: коли чекати на офіційну письмову відповідь від С Б Ощадбанку (45 днів давно минули)? А для решти — заклик обходити банку десятою дорогою. Тут ваші гроші не захищені навіть приблизно. Якщо ви не маєте хороших адвокатів, довести свою правоту — неможливо, бо буде лише ваше слово проти юристів банку.
Ответ банка
6 октября 2022, 10:02
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Без розголошення даних з боку клієнта проведення такої операції є неможливим. Для входу в додаток не обов'язково знати логін та пароль, адже є функція відновлення паролю. Але скористатися нею можна тільки або маючи доступ до фінансового номеру телефону, або якщо клієнт самостійно передав коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам. Якщо операція по карті була проведена, то на жаль в банку немає технічної можливості її відмінити. Розслідуванням ситуації яка у вас виникла займається поліція. Тому, стосовно термінів її розгляду та повернення коштів рекомендуємо уточнити безпосередньо в поліції. Дякуємо за розуміння.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
23052012, ситуація дійсно не зрозуміла, я теж пенсіонерка вже вісім років і всі вісім років кожен місяць, на відміну від Вас, я користуюся додатком Ощад24, там я без комісії оплачую коммунальні платежі, не виходячи з дому,і я не розумію, як у Вас могли щезнути гроші, якщо Ви два роки не користувалися додатком.Як хтось зміг вгадати логін та пароль з одного разу, а в мене за вісім років ніхто не зміг зкопіювати мої данні? Щукайте винних поблизу-в родині, без телефону не можливо зайти в додаток, не можливо без телефону взнати код з СМС, який банк присилає тільки на цей телефон, щоб провести переказ.Якщо Ви забули, я Вам нагадаю порядок праці Ощад24, при вході вводиться логін та пароль, після вводу від банку на ТЕЛЕФОН Вашої матері приходить СМС з кодом, той хто бере телефон бачить цей код і вводить його, вхід здійснено, далі, при переказі банк знову на ТЕЛЕФОН присилає СМС з кодом, для підтвердження переказу.А тепер питання КОМУ ВИ ДАВАЛИ телефон чи номер телефону? Той, хто мав до нього доступ, міг змінити номер на свій і вже зареєструватися зі своїми данними.
Так ніхто ж не каже, що у всіх пенсіонерів має зникати пенсія, бо зникла у моєї мами через додаток. Я у Приватбанку точно так само оплачую всі послуги через додаток, яким користуюся тривалий час, купую через інтернет і питань немає. А ви повторили слова працівників відділення банку: шукайте винних серед сім'ї. У мене хороша сім'я, без шкідливих звичок і пристрастей до алкоголю чи азартних ігор тощо. Телефон, до якого прив’язана картка мами завжди при мені, розблоковується прикладанням пальця. Ним ніхто інший не користується, не зникав. На сторонні смс я не відповідаю, нічого не відкриваю. Справа не в дивності ситуації. А у тому, що це можливо в державному банку: сьогодні гроші є на рахунку, а завтра точно та сума, яка прийшла, зникає. Залишок, який був до нарахування, залишили, до речі. Робін гуди.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |