Некваліфікований персонал
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
07.09 у Радивилівському відділені написав заяву щодо зміни паспортних даних (стандартний бланк), співробітника перевірила, відправила — повернули, не вірно, 09.09. знову пишу заяву співробітник перевіряє відправляє — возврат, невірно. Научить співробітника працювати, а не гоняти клієнта по декілька разів у відділення. Сподіваюсь начальник Радивилівського відділення зробить кадрові або інші висновки.
Ответ банка
9 сентября 2022, 13:57
Добрий день. Ми обов'язково перевіримо інформацію стосовно відділення банку в яке ви зверталися щоб співробітники відразу надавали клієнтам зрозумілі пояснення стосовно правильності заповнення бланків, адже для нас важливий кожен клієнт. Перепрошуємо за незручності.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий