Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк — помийка, або як закрити рахунок в день отримання картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
koskosovan 7 сентября 2022, 23:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Мартиросяна, 6
05.08.22 було відкрито рахунок та оформлено картку тарифу Platinum debit, що вважається преміум тарифом
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))

Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Ощадбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 10:34
Добрий день. Дозвольте перепросити від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Дійсно з тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке ви зверталися та проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та телефон персонального менеджера з яким намагалися зв'язатися.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Банк — помийка, або як закрити рахунок в день отримання картки