ОЩАДБАНК зумисно не повертає кошти якщо транзакція не відбулася
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
04.08.22р ми оплатили картою ощадбанку через пром товар. Через два дні, з нами зв’язався продавець, та повідомив, що товар бракований, і те що від відмовився від коштів. Кошти мали надійти нам напротязі 3-ох робочих днів на карту.Пройшло 9 днів, цих коштів немає. Ми зателефонували на гарячу лінію Ощадбанку де сидять взагалі некомпетентні співробітники, які нам нахамили та повідомили що кошти розблокуються банком не раніше ніж через 31 календарний день, (через місяць) після проплати, при цьому відповісти на питання чому так довго, і якими законами чи нормативно правовими актами керується даний банк відмовились, ссилаючись на свою некомпетентність.Чесно кажучи після такого взагалі пропадає бажання бути клієнтом цього банка. ПрошуВас розібратися в даній ситуаціі.
Ответ банка
16 августа 2022, 15:12
Добрий день. В цій ситуації повернення коштів відбувається автоматично і вплинути на нього, якщо продавець справді здійснив повернення, неможливо. В даному випадку мова йже про міжбанківські розрахунки. Тобто, при проведенні операції, кошти списуються з рахунку в Ощадбанку і відправляються на рахунок продавця в його банку. Якщо ж він, як сам повідомив, здійснив відмову, то кошти буде повернено після того як його обслуговуючий банк це повернення проведе. Якщо ж кошти ще не було списано з вашого рахунку (заблоковані кошти), ми в будь-якому випадку маємо отримати підтвердження відхилення переказу від іншого банку. Максимальний термін, який на це відведено — 31 день, що вам і повідомили наші спіробітники.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
DARKSKRIN.прежде всего продавец пусть докажет,что он отказался от Вашего платежа,в Ощад24 есть Ваши средства,в виде «тимчасово заблоковані»,если есть ,то просто ждите,когда возле суммы исчезнет значок «часы,со стрелками«-после этого можно пользоваться.Ответить Вам ПОЧЕМУ?»відповісти на питання чому так довго, і якими законами чи нормативно правовими актами керується даний банк відмовились, ссилаючись на свою некомпетентність."ТОМУ ЩО В УКРАЇНІ ВІЙНА.
- +
- 0
- Олександра Воронкова
- 16 августа 2022, 16:13
- #
Да ладно, як зручно ви прикриваєтесь воєнним станом. А що закони України помінялися??? До речі ніякого значка часів зі стрілочками НЕМАЄ. Просто пише заблоковано і сумма
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |