Банк не повертає депозитний вклад
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +1
-
- Олексій Толмачов
- 15 июля 2022, 15:55
- #
Не тому банку Вы доверили валютный депозит. Они тупо воруют деньги!
Какая разница, когда отключать автопролонгацию, если банк может включить ее в любой момент?
Большая разница…
Потому что в последний обычно все решают через отделении.
Та потому что в последний день бывают баги и т. д.)
Потому что в последний обычно все решают через отделении.
Та потому что в последний день бывают баги и т. д.)
- +
- 0
-
- Олексій Толмачов
- 27 июля 2022, 17:37
- #
И все баги ведут в карманы Ощадбанка.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Маю річний валютний депозит. В липні минулого року наступного дня після його закінчення звернувся до відділення для переведення коштів на платіжну картку Ощаду. Мені відмовили, бо треба було попереджати про непролонгацію договору заздалегідь, а в таких обставинах це можна зробити тільки в екстраординарному випадку. Чекав ще рік. В липні цього року в електронному кабінеті в останній день дії вкладу вимкув автопролонгацію, підтвердив дію введенням разового паролю. Про всяк випадок кожен крок (і підтвердження вимкнення автопролонгації) зафіксував скріншотами. Наступного дня виявилося, що автопролонгація чомусь стала ввімкненою, а депозитний договір продовжено ще на рік. Керівник відділення, до якої я написав звернення і електронною поштою з додаванням скріншотів, і письмову заяву, обіцяє допомогти, але вже дві доби нічого не робиться. Чи це настільки складне питання, щоб вирішувати його в інших інстанціях?