Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Де мої грощі???

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
anastasiaevenko 20 июня 2022, 11:44
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Доброго дня!
31-го травня 2022 року мені був надісланий Swift переказ USD через Wise на мою валютну картку 5167−8031−0068−0003.
Стано на сьогодні, 15-е червня, гроші так і не надійшли на мій рахунок.
Я зв’язалася с працівником банку, яка після довгих перемовин змогла знайти цей переказ і повідомила наступне:
Платіж заморожений, кошти були зараховані на рахунок 3720 в ЦА.
На якій підставі кошти були заморожені працівник банку відповісти не змогла.
Я б хотіла дізнатись, чому кошти були заморожені (на підставі якого закону або поправки) та які подальші інструкції щодо отримання коштів.
До листа додаю форму MT103, яка була надана банком відправником, підтверджуючи наявність даного переказу, та доказуючи, що 1-го червня цього року, гроші покинули банк відправника в США.
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 14:19
Доброго дня. Існують затримки, пов'язані із зарахуванням платежів через цю систему. На даний момент очікуємо роз’яснень від НБУ щодо ситуації. Перепрошуємо за незручності.

Комментарии - 7

+
0
Ірина Дахновська
Ірина Дахновська
21 июня 2022, 12:34
#
Мені теж був переказ SWIFT півтора місяця назад. І їх ще мені не віддали. Просто заморозити і все! Нічого не пояснюючи
+
0
McDonalds
McDonalds
24 июня 2022, 11:55
#
Банк ответил, что не заморозили, а задержка, различайте эти два слова и всё будет гуд.
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
24 июня 2022, 16:25
#
Возможно вам известны сроки задержки? Подождать можно, банк имеет право приостановить проведение фин операции для ее проверки. Но максимальный срок -30 дней. Как я поняла из отзыва все сроки установленные законом нарушены. Именно это вызывает сомнение в надлежащем выполнении норм законодательства сотрудниками Ощадбанка.
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
23 июня 2022, 12:48
#
Доброго дня! Прошу повідомити коли НБУ надасть відповідь. У мене так саме не зараховується swift-переказ на картку Ощадбанку здійснений через wise. На гарячій лінії пояснюють що дійсно є проблеми з wise (вбачають російське коріння). Але в той самий час успішно зараховуються кошти на рахунки в інших банках України (УкрСиббанк, Монобанк, Приватбанк)
+
0
Ірина Дахновська
Ірина Дахновська
24 июня 2022, 11:54
#
Мені здається треба створити групу у вайбері і всі кого надурив банк щоб туди приєднувалися, тай разом спробувати вирішити ці питання
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
24 июня 2022, 16:15
#
Ірина, єдине що може допомогти та прискорити вирішення проблеми — звернення до НБУ. Вони як регулятор повинні втрутитися.
+
0
Sasha1708
Sasha1708
14 июля 2022, 10:27
#
Регулятор відповідає, що Ощад є уповноваженим з питань здійснення валютного нагляду, і може самостійно приймати рішення.
незгодні можуть іти в суд.
звертався до Нацбанку
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться