Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Радянсько-расіянське ставлення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Олег Казаков 14 июня 2022, 5:37
Вже близько півмісяця смс сповіщення про рух коштів на моїх картках Ощадбанках надходять з запізненням на 24 години. Звертався до кол-центра Ощадбанка на початку червня. Спочатку мені натрусили на вуха брехню про заповнену пам’ять телефона і поганого мобільного оператора Лайф, а коли з’ясувалось, що це маячня, запропонували почекати декілька днів. Після цього минув тиждень, проблема залишилась. До кого звертатись? Що робити?
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 8:38
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!

Комментарии - 3

+
0
Олег Казаков
Олег Казаков
14 июня 2022, 7:24
#
Сьогодні зранку ще раз зателефонував на гарячу лінію Ощада. Тепер вони озвучили нову версію: ЦЕ НОРМАЛЬНО, СМС ПОВИННІ НАДХОДИТИ ЧЕРЕЗ ДОБУ, А ЯКЩО КЛІЄНТ ХОЧЕ МИТТЄВО, ТО НЕХАЙ ВСТАНОВЛЮЄ ВАЙБЕР. Фсбешний вайбер. Скажіть будь-ласка, це що за х…?
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
16 июня 2022, 11:01
#
Перевірили ситуацію і перепрошуємо, якщо оператор повідомив інформацію не зовсім коректно, цей момент виправимо.

Ситуація з повідомленнями наступна — після проведення операції повідомлення направляється у Viber протягом доби, і якщо за цей час клієнт не з’являється в мережі, то це повідомлення буде направлено у вигляді звичайного смс-повідомлення. Тобто якщо операція пройшла 13.06.2022 о 10:00 і банку не вдалось доставити повідомлення у Viber, 14.06.2022 о 10:00 клієнт отримає звичайне смс-повідомлення. Якщо у клієнта контакт банку заблокований у Viber, то відправляються одразу ж звичайні смс-повідомлення.

Дякуємо вам!
+
0
Олег Казаков
Олег Казаков
17 июня 2022, 18:27
#
Тобто я обов’язково повинен встановити на телефон Фсбешний вайбер, щоб вчасно отримувати повідомлення від державного українського банка ? Я правильно вас зрозумів ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Радянсько-расіянське ставлення до клієнтів