Радянсько-расіянське ставлення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вже близько півмісяця смс сповіщення про рух коштів на моїх картках Ощадбанках надходять з запізненням на 24 години. Звертався до кол-центра Ощадбанка на початку червня. Спочатку мені натрусили на вуха брехню про заповнену пам’ять телефона і поганого мобільного оператора Лайф, а коли з’ясувалось, що це маячня, запропонували почекати декілька днів. Після цього минув тиждень, проблема залишилась. До кого звертатись? Що робити?
Ответ банка
14 июня 2022, 8:38
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
- +
- 0
- Олег Казаков
- 14 июня 2022, 7:24
- #
Сьогодні зранку ще раз зателефонував на гарячу лінію Ощада. Тепер вони озвучили нову версію: ЦЕ НОРМАЛЬНО, СМС ПОВИННІ НАДХОДИТИ ЧЕРЕЗ ДОБУ, А ЯКЩО КЛІЄНТ ХОЧЕ МИТТЄВО, ТО НЕХАЙ ВСТАНОВЛЮЄ ВАЙБЕР. Фсбешний вайбер. Скажіть будь-ласка, це що за х…?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 16 июня 2022, 11:01
- #
Перевірили ситуацію і перепрошуємо, якщо оператор повідомив інформацію не зовсім коректно, цей момент виправимо.
Ситуація з повідомленнями наступна — після проведення операції повідомлення направляється у Viber протягом доби, і якщо за цей час клієнт не з’являється в мережі, то це повідомлення буде направлено у вигляді звичайного смс-повідомлення. Тобто якщо операція пройшла 13.06.2022 о 10:00 і банку не вдалось доставити повідомлення у Viber, 14.06.2022 о 10:00 клієнт отримає звичайне смс-повідомлення. Якщо у клієнта контакт банку заблокований у Viber, то відправляються одразу ж звичайні смс-повідомлення.
Дякуємо вам!
Ситуація з повідомленнями наступна — після проведення операції повідомлення направляється у Viber протягом доби, і якщо за цей час клієнт не з’являється в мережі, то це повідомлення буде направлено у вигляді звичайного смс-повідомлення. Тобто якщо операція пройшла 13.06.2022 о 10:00 і банку не вдалось доставити повідомлення у Viber, 14.06.2022 о 10:00 клієнт отримає звичайне смс-повідомлення. Якщо у клієнта контакт банку заблокований у Viber, то відправляються одразу ж звичайні смс-повідомлення.
Дякуємо вам!
- +
- 0
- Олег Казаков
- 17 июня 2022, 18:27
- #
Тобто я обов’язково повинен встановити на телефон Фсбешний вайбер, щоб вчасно отримувати повідомлення від державного українського банка ? Я правильно вас зрозумів ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |