Сотню разів пошкодував, що почав співпрацю з цим банком!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
Дякуємо, що хоча б тут нам виділили хвилину уваги і надали, хоча і не інформативну, але відповідь.
Питання в іншому!
Ви пишете, що термін переказу залежить не лише від банку-отримувача, він відбувається за участі кореспондентських рахунків декількох банків — це зрозуміло. Але в той час, коли в колективі з 11-ти чоловік, 10, які не є клієнтами Вашого банку, кошти отримали на протязі першого тижня після відправлення, у нас вже 04.06 і пішов третій тиждень очікування, це як?! То це лише у Вас такі складнощі?! Якби ще мати розуміння, чи варто взагалі їх очікувати, сума досить чимала (як для нас) і не здивуємося, якщо вона просто «зникне».
Але що ж.як кажуть, аби не було з циклу «ішов третій рік очікування», бо вже і це, судячи з швидкості обслуговування, можливо.
Коштів на рахунку нема! Ви пишете про різні складнощі через інші процеси переказу! Але в жодному банку таких складнощів нема більше. Ніяк не можете пояснити такий термін 29.05−04.06? Можете дасте посилання на регламент таких термінів?
Це жах!
Номер рахунку надаємо, можете перевірити самі. Хоча, не впевнені, що це Вам цікаво. Ніде чіткої відповіді не дають. А контакт центр за всі дні і декілька повідомлень взагалі жодного разу не відповідав пошті.
Це якісне обслуговування?!
UA983116470000026208000451678
Здивуйте!
- +
- +3
- Ірина Дахновська
- 4 июня 2022, 11:54
- #
Доброго ранку, в мене також сама ситуація. Знайомий зробив переказ SWIFT ще 10 травня, сьогодні вже 4 липня грошей не має. Спочатку мені в банку казали що цього переказу не має зовсім і його не можуть знайти. Після моїх мільйонів дзвінків у банк, мій переказ знайшли але його заблокував центральній АЦ. І треба чикати, коли вони його розблокують. А коли розблокують не відомо! І що вони нічого не можуть зробити… на моє запитання, на якій підставі заблокували переказ вони лиш розводят руками. Питаю у працівників банку куди мені звернутися і що робити в цій ситуації вони не знають. Говорят лиж чекайте!!! У мене 4 дітей, на даний момент не працюю ці кошти потрібні були для того щоб заплатити за оренду будинку та харчі. Через 5 днів мені знов потрібно платити, а грошей немає!!! Ощад Банк користуются моїми коштами, а мені що хоч той роби!!!
Сьогодні 20 хвилин висіли на гарячій лінії банку! Переводили від оператора до оператора, при тому, що в першому діалозі чітко (!!) була озвучена мета і проблематика звернення! Всі оператори щось «промичали», як вже не знали, що казати, просто переключали на наступного.а остання просто кинула слухавку і послала в банк! В банку послали на гарячу лінію!!! Це що твориться… банк відкрито краде гроші, раз ми не єдині?! Добре, тоді виставимо по всім сайтам та соцмережами, ресурсам дану інформацію, думаю, нас збереться не мало, будемо діяти в правовому полі через інші компетентні органи! Думаю, вже час покласти цьому безглуздю край!
Пишіть відгуки по всім соцмережами, ми теж це робимо. По телеграм/Вайбер каналам!
Ми якраз робимо розсилки всім адмінам. Ми пишемо на всі канали інформування. Теж так цього не залишимо. В нас двічі була відкладена операція (онко), бо чекали кошти. Банк буде нести відповідальність ще й за це!
А Ви обов’язково піднімайте всі засоби інформації, нехай історія набуде розголосу! Можливо, збережемо здоров’я і навіть життя з таким сервісом іншим!
07.06…а віз і нині там.
Ні у банку, ні на гарячій лінії, ні на пошті (контакт центру) відповіді ніякої.просто ганяють по колу.
Це вже перейшло всі межі розумного, повний абсурд.
Знущання, а не сервіс.
Оператори грублять, кричать, відпало будь яке бажання взагалі мати якийсь прямий зв"язок з такими працівниками надалі(
Ні у банку, ні на гарячій лінії, ні на пошті (контакт центру) відповіді ніякої.просто ганяють по колу.
Це вже перейшло всі межі розумного, повний абсурд.
Знущання, а не сервіс.
Оператори грублять, кричать, відпало будь яке бажання взагалі мати якийсь прямий зв"язок з такими працівниками надалі(
- +
- +3
- Fantomas2020
- 7 июня 2022, 12:33
- #
Не исключён вариант, что Ваш перевод из-за границы блокируется из-за финансового мониторинга банка. Возможно, деньги уже в банке, но он решил проверить их легальность происхождения. Если включился финмониторинг, то банк «морозится» и не идёт на контакт с клиентом.
Так, влучно, банк саме «морозиться», ганяє по колу і ЖОДНОЇ конструктивної відповіді, як клієнту, але ж якісь зобов"язання перед нами мають бути? Іде перевірка -проінформуйте, інша причина -дайте знати. НІ, ЖОДНОЇ відповіді, просто найжахливіше відношення, яке зустрічали в банківському обслуговуванні всіх часів.
Як виявилося, полякам «болить» більше за цю ситуацію, ніє співвітчизникам і вони вже взяли під власний контроль цю ситуацію. Розрахункове бюро взяло на себе зобов"язання подати резолюцію на банк відправника і розшукати зниклі кошти. А далі вони будуть теж виносити це на загальний розсуд, є варіант, що взагалі надалі відмовлять робити перекази з держустанов Польщі на рахунки клієнтів Ощадбанку.
На жаль, 9 червня, а зрушень зі сторони банку не було, тому вже будемо діяти в правовому полі. Ця ситуація має набути розголосу і кожен має знати, що таке можливо і з ним, якщо довірить обслуговувати свої кошти цій установі!
Як виявилося, полякам «болить» більше за цю ситуацію, ніє співвітчизникам і вони вже взяли під власний контроль цю ситуацію. Розрахункове бюро взяло на себе зобов"язання подати резолюцію на банк відправника і розшукати зниклі кошти. А далі вони будуть теж виносити це на загальний розсуд, є варіант, що взагалі надалі відмовлять робити перекази з держустанов Польщі на рахунки клієнтів Ощадбанку.
На жаль, 9 червня, а зрушень зі сторони банку не було, тому вже будемо діяти в правовому полі. Ця ситуація має набути розголосу і кожен має знати, що таке можливо і з ним, якщо довірить обслуговувати свої кошти цій установі!
10.06, коштів так і нема…збираємо документи і з вихідних подаватимемо звернення до суду. Порушено всі регламенти по процедурі. Будемо спілкуватися тепер в юридичному полі. Бо по-іншому цей банк не чує.
P. S. Відгуки розіслали по багатьом ресурсам, в роботу взяли декілька каналів, бажаю кожному не втрапити в халепу з таким «обслуговуванням».
12.06. ні коштів, ні зворотнього зв’язку від банку, якщо цю установу можна так назвати. Де сервіс, де якість обслуговування, де повага до клієнтів? Мабуть, тут це не в пріоритеті, я б сказав, їм це не відомо!
Жах, про то жах!
Кошти зникли, нікого нічого не хвилює. Час розбиратися слідчим органам, чому це на постійній основі (!!! назбирали вже по мережі досить багато колег по нещастю, під назвою Ощад) відбуваються такі неправомірні затримки, зникання і т.д., можливо, тоді хоча б якось почнуть реагувати на клієнтські скарги!
В силу обслуговування це цього так званого банку віри вже нема зовсім, в роботу слідчих органів та судової системи віра ще є, там прикладемо всіх зусиль , як сказав кожен, кого так само «кинули» в Ощаді, не пошкодуємо ні часу, ні сил, ні коштів, щоб наказати це свавілля!
- +
- +3
- Олег Казаков
- 14 июня 2022, 7:44
- #
99 відсотків, що хтось з робітників банка прокручує гроші клієнтів
- +
- +3
- Олег Казаков
- 14 июня 2022, 7:45
- #
Мабуть час тікати з цього банка
Так, наразі це дуже ймовірно, так як надати ЖОДНОГО адекватного і предметного пояснення ситуації вони за місяць не змогли!
Коштів досі нема, вже 17.06. Звернулися до спеціалістів юридичної сфери і передали справу до суду. Вже тільки так залишається діяти.
У вільний час полистайте відгуки по мережі та у ФБ, там ЖАХ…Як ми так необачно зв«язалися з цією установою, не розумію. Але ж до останнього вірилося, що банк все ж хоча б якось посприяє вирішенню питання. ШКОДА МАРНО ВТРАЧЕНОГО ЧАСУ ТА ЗДОРОВ»Я. Далі тільки в рамках закону в правовому полі.
Коштів досі нема, вже 17.06. Звернулися до спеціалістів юридичної сфери і передали справу до суду. Вже тільки так залишається діяти.
У вільний час полистайте відгуки по мережі та у ФБ, там ЖАХ…Як ми так необачно зв«язалися з цією установою, не розумію. Але ж до останнього вірилося, що банк все ж хоча б якось посприяє вирішенню питання. ШКОДА МАРНО ВТРАЧЕНОГО ЧАСУ ТА ЗДОРОВ»Я. Далі тільки в рамках закону в правовому полі.
23.06 кошти нарешті отримали. Дякувати Богу, знайшлася адекватна людина, не знаю, ким вона працює в банку, звати Оксана, зателефонувала сама. Вона вияснила рух коштів, чому зависли і де та допомогла оперативно вирішити питання, на скільки це було можливо!
Особисто їй ЩИРО ДЯКУЄМО!
Особисто їй ЩИРО ДЯКУЄМО!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
19 травня нам розрахункове бюро Польщі (www.slaskie.kas.gov.pl) відправило переказ на картку банку, платіж SWIFT. Відправляли одночасно моїм колегам з різних міст та інших банків. ВСІ отримали ще до 25.05. На сьогодні вже 03.06 НМ ВИПЛАТА ДОСІ НЕ НАДІЙШЛА! Просто НЕМА СЛІВ, ШОК, РОЗЧАРУВАННЯ, НІЯКОГО СЕРВІСУ! Писали на контакт центр банку, ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ!
Просто НІКОЛИ НЕ ПОВТОРЮЙТЕ НАШОЇ ПОМИЛКИ! БУДЕТЕ І БЕЗ ГРОШЕЙ І З ЗІПСОВАНИМИ НЕРВАМИ! ВТРАТИТЕ ЧАС!
Термін переказу залежить не лише від банку-отримувача, він відбувається за участі кореспондентських рахунків декількох банків. Як тільки переказ надійде, він буде відображатися на балансі рахунку.
Особисто їй ЩИРО ДЯКУЄМО!