Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Погане ставлення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Khrys 3 мая 2022, 15:06
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 46
Жахливе ставлення виших співробітників до клієнтів. Вперше в моєму житті на мене підвищила голос оператор вашого банку. 15 квітня я подала заявку на створення нової картки. Співробітник банку сказала шо карта буде готова до 10 днів (про довші строки карти пов‘язані зі військовим станом мови не було). Рівно через 10 днів, я пішла в банк, не отримавши повідомлення, подумала можливо технічна помилка і карта готова (в мене просто таке було) на що співробітник підвищеним тоном сказала: «- ви що не розумієте, має прийти повідомлення, типу карта в дорозі». Ну добре, подумала я про себе, знаючи, що з вашим банком завжди якійсь проблеми. Я би ніколи з вами і не зв‘язувалась, якби зарплата не приходила на ощадівську карту (ну впринципі як і більшість людей). Сьогодні вирішила зателефонувати на гарячу лінію і запитати, що за справи. Оператору пояснила, вона собі придумала, що я підняла на неї голос і давай мені у відповідь підвищеним тоном не кричати на неї. Каже мені: «- військовий стан, і т.д… Бачили би ви мій вираз обличчя на той момент. Вираз мого здивування був колосальний. Якшо вона подумала, що я на неї підняла голос, то хай вибачає. Про те, що через військові події, наявна затримка з картками, я навіть і близько не знала, да і хто мені сказав… Я вважаю, яка би людина була б на емоціях, робота оператора полягає у заспокоєнні і у вибаченні за незручності.
Не знаю прочитаєте, чи ні моє півідомлення, враховуючи ваше ставлення до клієнтів. Майте собі на увазі просто, якщо ви не переговорите з вашими співробітниками на рахунок нормального, адекватного ставлення, (я розумію, що люди приходять різні але, але…) то клієнтів у вас буде все меньше і меньше… я особисто зв‘язуватись з вами помимо заробітньої карти, немаю жодного бажання.
Ощадбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 19:50
Доброго дня. Картки зараз справді можуть випускатись із затримкою. Перепрошуємо за незручності.

Розмову перевіримо, щоб оцінити якість консультації. Дякуємо вам за зворотний зв'язок та ще раз перепрошуємо.

З повагою, команда Ощадбанку 🌹

Комментарии - 11

+
0
Максим Котов
Максим Котов
3 мая 2022, 19:36
#
Знакомая ситуация , к сожалению сегодня сам столкнулся с хамским общением сотрудников этого банка .
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
3 мая 2022, 19:51
#
Доброго дня. Чи могли б ви детальніше описати ситуацію нам в приватні повідомлення? Наперед дякуємо 🌹
+
+30
Jokets
Jokets
4 мая 2022, 13:11
#
Почему вы решили что вас должны успокаивать и за что-то извиняться? Если вам нужно психологическая поддержка то звоните на другую линию. О том что задержка с картами может быть из-за военных действиях логично и так же можно понять, но для вас это шоу почему-то и вы ещё удивились что вам так отвечают.
+
+3
Khrys
Khrys
4 мая 2022, 15:43
#
Про яку психологічну підтримку ви говорете? Читайте уважно , що я написала. Річ йде про прохання адекватного ставлення до клієнтів. Якщо рівень вашої освіти не дозволяє вам нормально сприймати інформацію , то краще не коментуйте те , що не під силу.
+
+8
19036256
19036256
4 мая 2022, 17:45
#
Khrys, я десь читала, що завод з виготовленя пластикових карток не працює, тому і існують затримки.Ви пишете «15 квітня я подала заявку на створення нової картки. Співробітник банку сказала шо карта буде готова до 10 днів (про довші строки карти пов‘язані зі військовим станом мови не було).«Не було, тому що 15 ще війни не було.Ви самі не зрозуміли? Не зрозуміли що багато відділень зовсім не працюють, люди залишилися без обслуговування.Ви собі не уявляєте скільки таких як Ви звертаються до відділень з різними неадекватними питаннями? Перш за всього Вам треба було чекати СМС сповіщення про готовність карти,і все, нікуди не йти і не тріпати нерви робітникам.До речі я пенсіонерка,і розумію, яка важка робота у робітників банку.
+
0
Максим Котов
Максим Котов
6 мая 2022, 19:26
#
Есть стандарты работы с клиентами, вижу вам такое понятие не знакомо … Из этого можно предположить что вы сотрудник Ощадбанка.
+
+11
19036256
19036256
4 мая 2022, 18:05
#
Khrys, И что странно, один сотрудник, и второй сотрудник -все повышали голос? А Вы были спокойны?.. Совпадение-не думаю.У Вас изначально было предвзятое отношение, и Вы шли в отделение уже на взводе.Вот Вы пишете«Ну добре, подумала я про себе, знаючи, що з вашим банком завжди якійсь проблеми.» Я восемь лет назад вышла на пенсию, и сама, без принуждения, оформила пенсионный счёт в этом банке, и у меня не возникало никогда никаких проблем с этим банком.
+
+3
Khrys
Khrys
4 мая 2022, 18:59
#
Пані законослухняна пенсіонерка , війна почалась 24 лютого, а не 15 квітня. Ви не знаєте в якому емоційному стані я йшла у банк, тому судити вам нема чого. Нема легкої роботи , усім важко, но з тої чи іншої ситуації потрібно виходити і шукати якісь компроміси і правильні слова, вот і все ,а ви мені будете розказувати про предвзяте ставлення. Якшо вас повністю влаштує робота банку, то це дуже добре , я рада. І взагалі круто шо наша пенсіонерка , яка 8 років на пенсії зареєструвалась на сайті для того , щоб писати коментарії відстоювати честь банку. Ви велика молодець!!! По більше би нам таких людей, і черг на касах не буде, пов‘язані з оплатою комунальних або зняттям коштів з карти)
+
0
Максим Котов
Максим Котов
6 мая 2022, 19:29
#
Это сотрудники Ощада посмотрите сколько они делают по 10 записей за день они тут работаю)
+
0
19036256
19036256
7 мая 2022, 21:40
#
Максим,не смешите ,как говорят у нас в Одессе,не смешите мои тапки.Ещё раз повторю,я на пенсии 8 лет,пенсионеров на работу,да ещё в банк,не берут.Когда я выбираюсь в отделение,а это происходит очень редко,так,как я в интернете с 2006 года,то я все банковские операции делаю в интернете,но когда захожу в отделение,то я с удовольствием помогаю другим оплачивать через терминал,ну нравятся мне компьютеры,терминалы и банкоматы,кто хочет,тот делает.У вас нет времени,я вижу и особого желания тоже нет.Бывает,это не страшно.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
8 мая 2022, 20:31
#
10 лет назад в Ощаде еще сидели бабушки-кассиры, потому что тогда это был самый бедный банк с отсталыми технологиями (мягко сказано). В 2014 году Злоценюк и Пышный начали реформы этого банка и выбросили на произвол судьбы людей, которые работали в этом банке по 20−25 лет
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться