Банкомат не видав готівку, повертати відмовляються
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я, власник картки Ощадбанку тимчасово знаходжуся за кордоном. Картка знаходиться на Україні в батьків. Сьогодні зранку вони хотіли зняти готівку 2700 грн. під час операції вимкнулося світло і відповідно банкомат не віддав готівку, але в додаток Ощадбанк мені прийшло повідомлення про успішну операцію. Спеціаліст в банку сказали що нічим допомогти не можуть, так і буде, теж саме сказали на гарячій лінії, тому що, я власник картки маю написати в Україні заяву на розслідування, не пізніше 120 днів. Дуже прикро, що 120 днів я не матиму можливості повернутися додому і питання залишається невирішеним. А ще працівник гарячої лінії порадив звернутися до комунальників і розібратися з ними для чого вимкнули світло… от і все вирішення ситуації…а батьки за тих 2700 жили б місяць. Дуже прикро…дуже
Ответ банка
12 апреля 2022, 9:15
У випадку спірної операції, власник рахунку пише заяву у відділенні, після чого проводиться розслідування. Якщо кошти не було видано, буде ініційовано їх поверненням після інкасації банкомату. Звернутися для оскарження операції має саме власник рахунку, така можливість відсутня в третьої особи.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |