Минфин - Курсы валют Украины

Установить

*** банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Yanakolesnuk 1 апреля 2022, 14:04
Доброго дня, а мене чоловік знаходиться в зоні бойових дій, де не має можливості звернутись на відділеня і часами дозвонюватись до оператора, но навіть при зверненні працівники банку не йдуть на зустріч клієнту і не допомагають у вирішенні проблеми. Чоловік не може через додаток перекинути кошти пише помилку, і не можуть працівники надати відповідь в чому проблема, просять надати багато зайвої інформації. На мою думку в Україні це самий *** банк, у зв’язку із війною так відноситися до тих хто захищає.
Ощадбанк
Ответ банка
1 апреля 2022, 17:56
Доброго дня. Для можливо аналізу ситуації працівником і для того щоб він зміг надати рекомендації або вирішили питання вкрай важливо телефонувати з фінансового номеру телефону. «Багато зайвої інформації» — це можуть бути питання, необхідні для ідентифікації клієнта. Оператори не мають мотивації запитувати в клієнта щось лишнє.

Комментарии - 1

+
0
Jokets
Jokets
4 апреля 2022, 0:37
#
Что значит много лишней информации? Например какой вопрос по вашему мнению лишний?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться