Скарга на сервіс банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Жахливе відношення до клієнтів даної установи.Хамству дівчини, яка відповіла на дзвінок за номером.телефону 0322601497 немає меж.Подзвонивши спитала де вони знаходяться, бо ж на попередньому відділенні за адресою Личаківська 183 не знайшла свого відділення.Попросила дівчину зорієнтувати мене на адресу Котика,1, то вона мені відповіла: я вам не гугл карта, включайте навігатор і шукайте".Така відповідь не допустима, оскільки є страші люди у яких взгалі кнопочковий телефон.Навіщо працювати із людьми, якщо ти їм хамиш.До кожного клієнта потрібно ставитись із повагою, а не як до бидла.Нікому не рекомендую мати справу із працівниками даного відділення.Ніхто не відміняв слова вічливості.Коли нарешті я знайшла той банк, то довго очікувала, працівник не була на своєму робочому місці, відповіді на мої питання не дали.Відправили прийти в інший час.А коли якщо я теж працюю і їхній робочий час співпадає із моїм.І взагалі чому не можна закрити ксрт.рахунок у будь-якому зручному відділенні.І чому не можна подати чкусь заяву в електронній формі і це у сучасному світі.
Ответ банка
21 февраля 2022, 14:34
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації, її перевіримо детально та перепрошуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
На самом деле, если смотреть с человеческой точки зрения, то консультацию могли Вам предоставить по желанию, а если смотреть с точки зрения работника отделения, то тем более они не обязаны Вам рассказывать как к ним добраться. Вам всё чётко сказали: «включайте навігатор і шукайте». В обязаности сотрудника не входит консультация и навигация клиента как к ним добраться.
На Вашу жалобу есть хорошая фраза «Гугл всё знает». Это Вам и советую, пользоваться сервисом Google.
На Вашу жалобу есть хорошая фраза «Гугл всё знает». Это Вам и советую, пользоваться сервисом Google.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |