Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хотіли оформити карту дідусю (82 роки), приїхали на відділення все як звичайно. Інтернет на телефоні не працював, так як у відділенні небуло зв’язку для інтернета, вистачало тільки на дзвінки.Тому вирішили зарегиструватися вдома, але постійно вибивала помилка, зателефонували на гарячу лінію, сказали, що у відділенні невірно внесли в базу номер, хочу у договорі все правильно. Приїхали на наступний день, просиділи більше години, але так і не змогли вирішити питання, так смс ніяких не приходили і зміна номеру нічого не змінило. Сказали у відділенні, що нічим не можуть допомогти, намагайтеся ще вдома, або дзвоніть на гарячу лінію, але на гарячій ліній сказали їдьте на відділення і там вирішуйте. Взагалом просто перекидаю проблеми один на одного, А рішення немає!
Ответ банка
18 февраля 2022, 14:37
Доброго дня! Перепрошуємо за це непорозуміння. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону дідуся. Зробимо все необхідне, щоб оперативно вирішити питання.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |