Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Хотіли оформити карту дідусю (82 роки), приїхали на відділення все як звичайно. Інтернет на телефоні не працював, так як у відділенні небуло зв’язку для інтернета, вистачало тільки на дзвінки.Тому вирішили зарегиструватися вдома, але постійно вибивала помилка, зателефонували на гарячу лінію, сказали, що у відділенні невірно внесли в базу номер, хочу у договорі все правильно. Приїхали на наступний день, просиділи більше години, але так і не змогли вирішити питання, так смс ніяких не приходили і зміна номеру нічого не змінило. Сказали у відділенні, що нічим не можуть допомогти, намагайтеся ще вдома, або дзвоніть на гарячу лінію, але на гарячій ліній сказали їдьте на відділення і там вирішуйте. Взагалом просто перекидаю проблеми один на одного, А рішення немає!
Ощадбанк
Ответ банка
18 февраля 2022, 14:37
Доброго дня! Перепрошуємо за це непорозуміння. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону дідуся. Зробимо все необхідне, щоб оперативно вирішити питання.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться