Шахрайство і протизаконні дії банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
А вариант того, что картой мог воспользоваться не пенсионер, а тот кто фактически имел доступ к телефону и карте — нет, такого же не может быть?
- +
- 0
- Fastov1984
- 24 января 2022, 19:12
- #
Не може бути! Якщо коментуэте , то читайте , що описано у зверненнi.
Доступ к карте мог быть разглашен заранее. Подумай своей головой, не. Это первое.
Второе: стереотипы про то что пенсионеры не сидят поздней ночью тоже не катит. Логин и пароль мог быть разглашен или передан третьему лицу + одноразовые пароли. А это третье лицо потеряло их и был получен закономерный итог… Кстати третьи лица для банка все кроме тех людей у которых есть доверенность или опекунство… И то что оно попало по времени ничего не говорит…
Информацию куда ушли деньги предоставляют только полиции и по запросу. То что ваша полиция не хочет работать это уже ваша проблема.
И по поводу куда ушли деньги. Можешь сама мини расследования сделать. Открываешь ощад 24/7 находишь операцию и нажимаешь кнопку повторить и опана номер карты полностью есть.
Второе: стереотипы про то что пенсионеры не сидят поздней ночью тоже не катит. Логин и пароль мог быть разглашен или передан третьему лицу + одноразовые пароли. А это третье лицо потеряло их и был получен закономерный итог… Кстати третьи лица для банка все кроме тех людей у которых есть доверенность или опекунство… И то что оно попало по времени ничего не говорит…
Информацию куда ушли деньги предоставляют только полиции и по запросу. То что ваша полиция не хочет работать это уже ваша проблема.
И по поводу куда ушли деньги. Можешь сама мини расследования сделать. Открываешь ощад 24/7 находишь операцию и нажимаешь кнопку повторить и опана номер карты полностью есть.
- +
- 0
- Fastov1984
- 25 января 2022, 20:58
- #
Шановний коментатор! Якщо Ви пишете , прочитайте уважно, що у пенсіонера кнопочний телефон, про які логіни і паролі може йти мова?! Перекази з рахунку проводили чотирма транзакціями без підтверджуючих смс з паролями і дзвінків з банку!
Гений. Еще раз прочитай внимательно то что я написал. Подтверждение в приложение ощада. Не только смс-ками можно. Но и одноразовыми паролями или пальчиком оформить. То что вы этого не знаете не значит что другие не могут оформить.
Стереотипы по поводу кнопочного телефона и пенсионера убери навсегда. Это манипуляция обычная на выбивание жалости. Хотя знаете я не удивлюсь что это Вы все сделали, а тут рассказываете что несчастный пенсионер. и т. д.
По поводу расследования банка это самое худшее что Вы могли оформить в принципе. Потому что банку абсолютно плевать и в любом случае виноватым выставит клиента.
Хочешь чтобы бесплатно было или самому вытянуть хотя бы номер карты я подсказку оставил в предидущем комментарии. Ну вдумчиво читать Вы не научились что вгоняет меня в печаль конечно же…
И ах да не забывай жалобы на киберполицию писать постоянно чтобы ваше дело двигалось…
Стереотипы по поводу кнопочного телефона и пенсионера убери навсегда. Это манипуляция обычная на выбивание жалости. Хотя знаете я не удивлюсь что это Вы все сделали, а тут рассказываете что несчастный пенсионер. и т. д.
По поводу расследования банка это самое худшее что Вы могли оформить в принципе. Потому что банку абсолютно плевать и в любом случае виноватым выставит клиента.
Хочешь чтобы бесплатно было или самому вытянуть хотя бы номер карты я подсказку оставил в предидущем комментарии. Ну вдумчиво читать Вы не научились что вгоняет меня в печаль конечно же…
И ах да не забывай жалобы на киберполицию писать постоянно чтобы ваше дело двигалось…
Якість безпеки є,коли карта дома у власника,і нікому не давалася в руки.Коли власник не розповідає код,який ніде не записано,а Він повинен запам’ятати,і в банкоматі вводити по пам’яті,а для операцій в інтернеті потрібна картка,кому пенсіонер довіряв свою картку?
- +
- 0
- Fastov1984
- 24 января 2022, 19:11
- #
Картка зберiгаэться тiльки у мами. Стосовно розрахунку по картi через iнтернет — обмежено, так як це пенсiйний рахунок . Телефон «кнопочний». Користуватися для розрахунку через iнтернет не вмiэ. Перерахунок з рахунку було вчинено вночi , близько дванадцятоi. Без пiдтвердження через фiнансовий номер. Саме дивне те, що банк без розслiдування , яке за кожну транзакцiю рахуэ по 500 грн., не надав iнформацiю куди подiлися кошти!!!
Я пенсіонер, вже 8років, в мене теж пенсійний рахунок, операції через інтернет в мене не обмежено, бо я сама змінюю ЛІМІТИ, на кнопочний телефон і смартфон приходять одній ті ж СМС з кодами.Перерахунок перевода, без карти не можливо зробити, так як там треба вводити не тільки номер карти, а й дату карти та CVV код, які на тій же карті вказано, не бачачи карту не можливо це провернути.Якщо і хтось вгадав всі данні, то без кодів, які приходять тільки на телефон Вашої мами, перекази не можливо зробити.Якесь чудо відбулося з карткою Вашої мами? Розпитайте маму, може хтось здвонив, прикидаючись охороною банку, шахраї звонять і називаються службою банку і кажуть, що картку заблокують, якщо не розкажуть їм всі данні.В мене було неодноразово таке шахрайство, яле я знаю,і банк всюди попереджає, не слухати таких «охоронців, це шахраї.
- +
- 0
- Fastov1984
- 25 января 2022, 8:07
- #
Дзвінків від шахраїв не було! А ні дзвінків , а ні смс на фінансовий номер про підтвердження перерахунку коштів чотирма транзакціями не поступало — банк це підтверджує! перераховано кошти ВНОЧІ близько дванадцятої! Телефон «кнопочний», ніяких лімітів вона сама відредагувати не може. Був ліміт встановлений банком до 1000 грн. Помітила мама вранці, що кошти перераховано, коли в телефоні вісіли смс , що містили інформацію про перерахунок сум. Банк заявив, що провів розслідування , яке платне!!! По 500 грн. за транзакції, а їх було 4, тоїсть 2000 грн. Та ще й хоче зняти самовільно з пенсійного рахунку !!! Тоїсть банк має доступ до рахунку, знімати кошти без згоди власника і не потрібні ніякі погодження власника! Абсурд!
Раджу пильнувати і ні в якому разі не користуватися послугами Ощадбанку!
- +
- 0
- odessadata8
- 25 января 2022, 14:41
- #
1)«»«»«смс … підтвердження перерахунку коштів чотирма транзакціями не поступало — банк це підтверджує!»«»«Если есть письменный доказ отсутствия СМС /нет -виписку у оператора 2) «««банк без розслiдування , яке за кожну транзакцiю рахуэ по 500 грн., не надав iнформацiю куди подiлися кошти!»«» — обязаны !!!Ваш письменный запрос Email: contact-centre@oschadbank.ua .обязателен Можно почтой,но дольше .отписка/не ответ и т.е любэ- две отдельные жалобы НБУ nbu@bank.gov.ua прикрепив файлы И не пишите «сочинение казал-мазал» ,кратко суть +факты нарушений
- +
- 0
- Fastov1984
- 25 января 2022, 19:24
- #
Спасибо!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
В тарифах банку передбачено комісію за розшук (запит), підтвердження переказу за кожною операцією з використанням платіжної картки МПС Mastercard/Visa, яка оскаржується клієнтом та потребує звернення Банку до МПС (стягується за умови безпідставного оскарження операції), в одному запиті може бути відображена лише одна спірна операція — 500 грн. Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Провести операцію в мережі Інтернет неможливо без введення реквізитів картки та/або підтвердження одноразовим паролем з фінансового номеру телефону. В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк зі свого боку надасть всю необхідну інформацію для його проведення.