Дуже погане обсуговування, Галина Іванівна Бровко з відділення Закревсього 47 не виконує службові обов’язки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Галина Іванівна Бровко з відділення Київ, Закревсього 47 не виконує свої службові обов’язки. Крім того вона напряму знущається з песіонерів, які звертаються до неї за послугами.Так нею велося оформлення картки киянина на інваліда пенсіонера. Через місяць після подання всіх документів жодних дзвінків чи смс з повідомленням про готовність не було. Доводилось приходити неодноразово у відділення де від неї була відповідь «картки не має, нічого не знаю, дзвоніть на гарячу лінію».Сьогодні 13.01.2022 вона відповіла що картку чомусь треба отримувати на відділенні Закревського,93А. Проте після отримання за вказаною адресою сьгодні цієї картки ваш співробітник заявив «що ця картка заблокована, можете її викинути» і знову відправила на гарячу лунію. На гарячій лінії ваш спіробітник Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. відповіла що вона нічого не може сказати і щоб зверталися на відділення. Що взагалі діється у ваших відділеннях і на гарячій лінії? Зверніть увагу! Можливо шахрайство з коштами на картках! Прохання також надати відповідь на кого в письмовій формі можна подати скаргу з керівництва Банку.
Ответ банка
14 января 2022, 10:02
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, щоб ми мали можливість перевірити ситуацію. Дякуємо!
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 8
- +
- 0
- MykhailoIS
- 14 января 2022, 8:32
- #
Шановний Наумов Сергію Володимировичу, прошу Вас як Голову правління звернути увагу на якість обслуговування клієнтів та компетентність Ваших підлеглих!
Хочу також сформувати свої питання конкретно:
1. Чому не було смс інформування про готовність картки хоча 7 грн. кожного місяця за смс інформцвання з рахунку списують?
2.Чому картку було доставлено не на те відділенння де іі замовляли?
Хто з співробітників винен в цій помилці?
3. ЯКІ ПІДСТАВИ ПРИВЕЛИ ДО БЛОКУВАННЯ ЦІЄЇ КАРТИ?
4.Чому мені тепер перевипускають нову картку замість розблокувати наявну?
5.Чому спіробітник колцентра не компетентний дати відповідь на ці питання і відсилає на співробітника відділення, який в свою чергу відсилає на співробітника колцентру?
6. Хіба співробітнику відділення Київ, Закревського,47 не було вже видно, що карта блокована і треба було посилати клієнта на відділення Київ, Закревського,93А? (зауважте що 13.01.2022 в Києві був сильний мороз)
7. Я бачу що на цьому сайті вже неодноразово скаржилися на роботу спеціалістів саме відділення Київ, Закревського,47, чому не має жодних висновків?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 17 января 2022, 12:30
- #
Погляньте но на цих професіоналів:
«…, ми перевірили ситуацію із випуском картки та просимо вибачення за затримку з виготовленням та незручності. На даний момент картку успішно перевипущено і вона знаходиться в процесі виготовлення. Максимальний термін — 30 робочих днів.»
Ви вважаєте що надали відповідь цією відпискою? Це я знав і без вашої відповіді. А чому я маю чекати її ще 30 днів якщо це не моя помилка? Чому співробітник кол центру посилає до співробітника відділення, а той навпаки? Чому карта пришла на інше відділення?
«…, ми перевірили ситуацію із випуском картки та просимо вибачення за затримку з виготовленням та незручності. На даний момент картку успішно перевипущено і вона знаходиться в процесі виготовлення. Максимальний термін — 30 робочих днів.»
Ви вважаєте що надали відповідь цією відпискою? Це я знав і без вашої відповіді. А чому я маю чекати її ще 30 днів якщо це не моя помилка? Чому співробітник кол центру посилає до співробітника відділення, а той навпаки? Чому карта пришла на інше відділення?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 17 января 2022, 12:32
- #
Мабуть треба писати лист на Госпітальну 11
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 января 2022, 8:33
- #
Залишу це тут, що б усі бажаючі могли ознайомитись з роботою Ощадбанку:
Ощадбанк
«На жаль, виготовити картку раніше немає можливості. Зі свого боку виконуємо всі процеси максимально оперативно. Картку було доставлено до того відділення, в якому відкрито рахунок.»
Я
Чи буде цьго разу смс інформування про готовність, за яке ви берете 7 грн. в місяць? Можна зафіксувати тут на яке відділення йти цього разу?
Ощадбанк
«Картку буде так само доставлено до відділення банку, в якому відкрито рахунок. Так, смс-повідомлення про доставку картки надійде. Також перевірити доставку картки до відділення можна цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0−800−210−800.»
Я
Це якісь загадкові відповіді. А в якому відділенні відкрито рахунок? Мені не зрозуміло. Я подавав документи на Закревського 47, а карту прислали на Закревського,93А.
Вашою відповіддю ви намагаєтесь перекласти на мене відповідальність за помилку вашого співробітника.
Ощадбанк
«На жаль, виготовити картку раніше немає можливості. Зі свого боку виконуємо всі процеси максимально оперативно. Картку було доставлено до того відділення, в якому відкрито рахунок.»
Я
Чи буде цьго разу смс інформування про готовність, за яке ви берете 7 грн. в місяць? Можна зафіксувати тут на яке відділення йти цього разу?
Ощадбанк
«Картку буде так само доставлено до відділення банку, в якому відкрито рахунок. Так, смс-повідомлення про доставку картки надійде. Також перевірити доставку картки до відділення можна цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0−800−210−800.»
Я
Це якісь загадкові відповіді. А в якому відділенні відкрито рахунок? Мені не зрозуміло. Я подавав документи на Закревського 47, а карту прислали на Закревського,93А.
Вашою відповіддю ви намагаєтесь перекласти на мене відповідальність за помилку вашого співробітника.
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 января 2022, 8:38
- #
По факту жодної відповіді на вищенаведенні питання
1.Чому не було смс інофрмування? 2.Хто помилився з відправкою картки інше відділення?3.Чому спеціаліст Галина Іванівна Бровко послала пенсіонера в мороз на це відділення бабучи що картка вже завлокована? Чому взагалі картка заблокована? Чому співробітник кол центру Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. некомпетентна відповісти на жодні питання іпосилає у відділенння?
1.Чому не було смс інофрмування? 2.Хто помилився з відправкою картки інше відділення?3.Чому спеціаліст Галина Іванівна Бровко послала пенсіонера в мороз на це відділення бабучи що картка вже завлокована? Чому взагалі картка заблокована? Чому співробітник кол центру Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. некомпетентна відповісти на жодні питання іпосилає у відділенння?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 января 2022, 8:42
- #
Виходить Ощадбанк вважає «ми лоханулися, а проблеми будуть у вас, бігайте там у мороз по вулиці під час ковіду, а ми будемо сидіти в теплих офісах, отримувати зарплату і нізащо не відповідати»
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 января 2022, 8:47
- #
14 лютого 2022 відпишусь тут як пройшло з карткою, чи була смс і т.д.
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 февраля 2022, 10:23
- #
СМС прийшла, 14.02 карту видали, але… карта не працює в транспорті! Шановні співробітники Ощадбанк, в чому тепер справа? З попередньою таких проблем не було. Що ще не дороблено вами? Мені тепер 3-ю треба ще місяць отримувати?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |