Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не поважне відношення до клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
yfnfif1972 9 декабря 2021, 9:12
Отделение по адресу: Киев, ул. Алексеевская, 13-Б
В мене банкомат ощадбанку з'їв картку у день заробітної плати, тому що був несправний. Замість того, щоб повернути картку він її затиснув так що її неможливо було дістати, а потім забрав і почалися мої тортури замість планів на чесно зароблені гроші.У банку мені повідомили що тепер мені потрібно дзвонити і дізнаватися коли буде інкасація по банкомату і дізнаватися чи привезли мою картку у банк, щоб я могла поїхати туди і її забрати. Спроби отримати хоч якусь суму грошей з паспортом у відділені ощадбанку на Р. Окіпної теж скінчилися тим що мені сказала що я можу це зробити тільки на Госпітальній.На другий день я подзвонила у відділення, щоб дізнатися чи була інкасація і де моя картка, мені роздратованим голосом чоловік сказав що нічого їм не привозили і що вони не відповідають за банкомати. З поради бухгалтера усе це закінчилося перевипуском карти, але я так і не розумію чому з несправності банкомата я сиджу без грошей, вибачень та думаю де мені зайняти на життя поки триває оця історія.До речі банкомат стоїть на підприємстві де я працюю і жаліється багато людей про подібні ситуації.Неприємні відчуття того що це мої проблеми що банкомат несправний.
Ощадбанк
Ответ банка
9 декабря 2021, 10:45
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Подібні випадки трапляються вкрай рідко, проте, на жаль, не виключені. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу розташування банкомату, його роботу перевіримо додатково.

В даному випадку, оскільки було замовлено перевипуск картки, зняти кошти ви можете в будь-якому зручному відділенні банку з паспортом та вашим фінансовим номером телефону.

Це процедура зняття готівки за реквізитами нової картки, яка ще виготовляється, але вже є в системі. Необхідно буде зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 — оператор озвучить перші 6 та останні 4 цифри номеру картки і термін дії, решта цифр надійде в смс-повідомленні.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Не поважне відношення до клієнта