Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Повернення коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
sonick4 6 декабря 2021, 21:16
03.12 з банкомата (карта ощаду, банкомат привату) знімав готівку, банкомат видав помилку і написав, що сума не буде списана, але її все ж таки списало. Зателефонував до гарячої лінії, там повідомили, що потрібно йти до відділення для написання заяви-претензії для повернення коштів. 04.12 був у відділенні, менеджер повідомив, що не бачить в системі операцій по картці (на гарячій лінії все бачать), і сказав, щоб я прийшов 06.12 до відділення — інформація вже буде. 06.12 те саме. Немає інформації в системі про операції. Якщо відділення не бачить ніякої інформації, як можна вирішити проблеми? На гарячій лінії мені кажуть, що мене неправильно інформують (брешуть). І яка процедура по поверненю коштів? В першому відділенні мені повідомили, що частина коштів заморожується на час повернення коштів, в другому — частина коштів буде списана з повернутої суми! Чому у всіх різна інформація щодо одного питання, і узагалі відсутня інформація з приводу операцій?!
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 10:33
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення питання для уточнення. Будемо вдячні за відповіді та можливість розібратись в ситуації.

Комментарии - 2

+
0
NasBank
NasBank
8 декабря 2021, 22:11
#
Шановний, якщо банкомат приват, чого до ощаду звертаєтесь? Вас нічого не засмучує, що ви не туди звернулись?
+
0
19036256
19036256
8 декабря 2021, 23:51
#
NasBank, Вы ошибаетесь, процедура возвращения денег из банкомата как раз начинается с написания заявления в отделении своего банка.Т.е.если карта Ощада, заявление пишут в Ощаде.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться