Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не можна вірити інформації консультантів з кол-центру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bondarenkosp 27 ноября 2021, 17:09
Виникла необхідність перевести кошти на картку ощадбанку банку, яка є у родичці.
При спробі з’ясувати, скільки це буде коштувати, виходить або 0,5% від суми, або 3 гривні.
При сумі переводу 30 000 гривень в одному разі комісія складе 150 гривень, в іншому — 3 гривні. Тобто, різниця у 50 разів.
При переведенні через ощад24 показує лише кому та суму переводу. Саме сума комісії не відображається.
Дзвінок у підтримку (25 листопада у 15 годин 43 хвилини) і спілкування з консультантом дало інформацію про те, що переведення грошей вне залежності від суми обійдеться мені у 3 гривні.
Як не варто здогадатися, перевод обійшовся мені у 150 гривень.
От і як можна після цього вірити консультантам?
Ощадбанк
Ответ банка
29 ноября 2021, 10:45
Доброго дня!

При переказі з карти, що відкрита в тарифному пакеті «Мій комфорт»:
— на картку «Ощадбанку» комісія буде становити 0,5% від суми;
— на картку іншого банку — 1,5% від суми + 5 грн.

Додатково ми прослухаємо дзвінок та обов'язково перевіримо якість наданої консультації.

В Ощад 24/7 перед проведенням платежу розміщується інформація про комісію. В додатку ви обираєте переказ «На іншу картку Ощадбанку» — далі відкривається сторінка, де є всього чотири графи — картка відправника, номер картки отримувача, сума переказу та умови. В графі умови чітко зазначено: « Комісія 3 грн., з карт відкритих за пакетом «Мій комфорт» — 0,5% від суми.»

Комментарии - 23

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
27 ноября 2021, 17:16
#
А прочитать вдумчиво что в условиях перевода написано, не.

Или голова только для того чтобы ходить…
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
27 ноября 2021, 17:19
#
В яких саме — ті що у правилах чи ті, що відсутні при переводі? От з того і треба починати. А ще треба уважніше почитати, про що я написав — бо були сумніви у розумінні правил, які викладено на сайті, от і зателефонувавши до кол-центру, отримав відповідь.
+
+53
OkeyDoki
OkeyDoki
27 ноября 2021, 17:24
#
В приложении где галку ставишь… Там все четко написано…

Ты несколько переводов делал. Че закономерность не заметил чтоли…
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
27 ноября 2021, 17:28
#
Враховуючи те, що ти зараз пишеш, в тебе якісь інший ощад24, ніж в мене. Або, враховуючи твої коментарі в інших розділах — звичайний троль. Який мало що розуміє, який мало що розуміє, але усім роздає поради.
Тому на цьому спілкування з тобою припиняю.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
27 ноября 2021, 17:33
#
Ахахаххах, ну да. Не используй глаза больше, они тебе все равно не нужны…

Комиссию ты считаешь сам, в этом и есть неудобность… ты сделал 2 перевода, тип карты и прочее…

Научись анализировать парень, а то в следующие разы потеряешь намного больще чем хотел…
+
0
vadymbanker
vadymbanker
27 ноября 2021, 20:50
#
На карту ощада 3 любая сумма. На карту другого банка 20 000 без комиссия, свыше 1% + 5грн.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
27 ноября 2021, 20:55
#
Мені так теж відповіли, що 3 гривні. Але фактично було знято 150 гривень.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
27 ноября 2021, 22:40
#
Вы снимали наличные с карты в ноябре, через банкомат? Наверняка уже сняли ₴5000, до отправки ₴30000.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
27 ноября 2021, 23:17
#
Готівку не знімав у листопаді. Безготівкові платежі були. В мене ця картка не для зняття готівки.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:06
#
Узнайте бесплатно в телеграме какой у вас тариф карты(тарифный пакет). Сразу всё будет понятно. Необходим Моя Картка.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
28 ноября 2021, 0:14
#
Давайте почекаємо офіційної відповіді Ощадбанку. Бо так можемо довго гадати. Але проблема не стільки у тарифному пакеті, а в тому, чому по факту знята комісія відрізняється від того, в чому мене запевняв консультант кол-центру.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:16
#
Посмотрите, какой Тарифный пакет. Сразу всё выяснится. Это не сложно. И бесплатно. Представитель ответит тоже самое. Выяснить, какой у вас пакет.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:22
#
Моï Рахунки
Картка
Последние 4 цифры карты
Тарифи

Увидите Ваш пакет
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:24
#
На главной странице сайта Банка, внизу справа при нажатие чат, есть кнопка на Телеграм, он вас перенаправит.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
28 ноября 2021, 0:43
#
МІЙ КОМФОРТ
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:48
#
Плохой пакет, всё пропало (( По нему платный p2p перевод, даже на карту ощада, — 0.5%
Открывайте пакет Моя Картка, он самый лучший в Банке, правда.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
28 ноября 2021, 0:49
#
А що стосовно вартості переказів на картку банку?
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:51
#
Не понимаю, с и на какую?
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
28 ноября 2021, 0:52
#
А про що взагалі мова йдеться?)))
+
0
vadymbanker
vadymbanker
28 ноября 2021, 0:54
#
Если вы хотите переводить свободно деньги, на карту ощада за 3грн, или на карту другого банка в пределах 20000 бесплатно, это единственный пакет — Моя Картка.
Учитывая бесплатность за вход/выход наличности и вход бесплатный безнала, это лучшая карта в стране, с моей точки зрения.
+
0
zenia1989
zenia1989
29 ноября 2021, 10:53
#
Теж телефонувала 5 раз в контакт-центр стосовно відсотків за переказ на картковий рахунок. Кожен раз !!! надавалась зовсім різна інформація. Питання так і залишилось без відповіді. Верх некомпетентності консультантів.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
29 ноября 2021, 10:54
#
Доброго дня. Хотіли б перевірити цю ситуацію. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
+
0
bondarenkosp
bondarenkosp
30 ноября 2021, 18:19
#
Пройшло майже 2 доби. Банк встиг прослухати мою розмову з консультантом чи ще ні?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Не можна вірити інформації консультантів з кол-центру