Звісно, жахливий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
На жаль саме такий сумний епіграф я вимушений обрати для опису досвіду своєї співпраці з Ощадбанком.
Цей досвід можна описати в трьох пунктах: некваліфікований персонал, непродуманий онлайн-банкінг та обман (я не юрист, тому не можу стверджувати напевне, чи підпадає мій випадок під визначений епіграф; але якщо читач має таку кваліфікацію — залюбки вислухаю вашу думку).
1. Під час отримання своєї першої картки зіштовхнувся з потребою неодноразового відвідування відділення банку як для отримання картки (що зовсім не актуально для розвинутих банків в Україні), так і, що є найголовнішим, повідомлення номеру свого мобільного працівникам, для можливості працювати з онлайн банкінгом (оскільки під час видачі мені картки у систему був прив’язаний «нульовий» номер, про що працівники не вважали за доречне повідомити мені).
2. Незважаючи на всю незручність, складність та високу вартість використання (порівняння з передовими банками не складе для вас жодних зусиль), користування онлайн-банкінгом забезпечило для мене унікальний сюрприз: для поповнення власного мобільного рахунку (так-так, саме того, прив’язаного номера) власними коштами мені знадобилось близько двох годин. Проблема була у блокуванні картки та застосунку на телефоні, і кожного разу, коли я через наднезручне меню зв’язувався з оператором мені розблоковували одне та блокували інше. Проблему вдалось вирішити з 7го дзвінка.
3. Оскільки перша карта була у платіжній системі «простір» (якою, на жаль, дуже незручно користуватись, але, сподіваюсь, з часом це зникне), мені люб’язно запропонували отримати картку у системі «мастеркард» для того ж рахунку. І оскільки це була моя перша додаткова картка, за її використання НЕ знімається річна комісія. Після першого отримання зарплати, комісія, звісно, була знята. Це питання НЕ вдалося вирішити як неодноразовим спілкуванням з онлайн-підтримкою, так і з працівниками банку. Ба більше: одні казали, що мені повідомили невірну інформацію, і комісія має зніматись, інші розповідали про прикру помилку, яка невдовзі вирішиться. І вже точно нікого не переконувала роздруківка з умовами використання, яку мені роздрукувала менеджер, під час замовлення додаткової картки. Можливо, сказане у відділені Ощадбанку може бути правдою, якщо вам це сказав начальник відділення та завірив нотаріус.
Хочу подякувати за допомогу у поверненні несправедливо знятих коштів дівчині, що займається підтримкою фейсбук-акаунту Ощадбанку. Після мого значно м’якшого коментаря, ніж цей, на офіційній сторінці, вона зі мною зв’язалась, і через декілька тижнів кошти все ж були повернуті (загалом, між нечесним зняттям коштів та їх поверненням пройшло близько двох місяців).
Пройшов рік, і повторилась та ж ситуація. Абсолютно та ж. УВАГА! Працівник банку запевнила, що кошти повернуть за декілька місяців, тільки через те, що я замітив це зняття і звернувся до них. ПІДКРЕСЛЮЮ: будь-яка людина, з якої таким же чином зняли кошти, не отримає їх назад, якщо не повідомить особисто про це працівників банку (ця фраза була підтверджена працівником банку).
Рахунок закрив у той же день, у зв’язку з переходом на чесний, новітній банк, що перебуває на вістрі розвитку банківської сфери у нашій країні. Мої власні кошти на новий рахунок у іншому банку, як виявилось, Ощадбанк перерахувати не має змоги. Пройшло два місяці, і тепер я вимушений коригувати свої плани, щоб взяти оригінал паспорту вдома, в робочий час (так, значна частина людей працює з 9ї по 6ту годину) йти до відділення і зняти ці кошти.
Завіса.
Перепрошуємо, якщо консультація у відділенні щодо списання комісії була некоректною. Ми постійно проводимо заходи щодо навчання працівників та підвищення рівня компетенції. На жаль, подібні випадки неможливо виключити через людський фактор. Самостійно здійснити переказ з вашого рахунку на рахунок в іншому банку відсутня можливість, навіть якщо це повернення комісії. Сподіваємось на розуміння.
Для зручного зв'язку з оператором рекомендуємо клієнтам використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok